به گزارش اکونا پرس،
به نقل ازروابط عمومی بانک دی، رشیدی در جلسه ای که با هدف هم اندیشی و آشنایی بیشتر با همکاران معاونت ارزی و امور بین الملل و شرح وظایف آن ها برگزار شد، ضمن تشریح شرایط بانک و عملکرد بخش ارزی، ایجاد انگیزه و پویایی در کارکنان این حوزه را برای بازاریابی خدمات ارزی، کاهش وابستگی به منابع نقدی و استفاده از ابزارهای تعهدی مانند اعتبار اسنادی، ضمانت نامه و سایر خدمات ارزی ضروری دانست.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به شرایط فعلی تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور و کاهش فعالیت‌های ارزی گفت: در شرایط کنونی، همکاران صف و ستاد در بخش ارزی باید تلاش کنند به دور از یأس و ابتلاء به جمود و انزوا با همکاری سایر بخش های بانک در توسعه اعتبار اسناد داخلی، بازاریابی و تصمیم‌گیری‌های سازمانی مشارکت کرده و بر اساس امکانات و ظرفیت های موجود با تعیین اهداف چالشی و دست یافتنی در راستای تحقق اهداف بانک گام بردارند.
رشیدی با بیان این که  ایجاد تغییرات در راستای تحقق اهداف بانک الزامی است، گفت: انتظار می رود همکاران   ضمن توسعه تعامل مطلوب ستاد و صف با ارزیابی پیوسته عملکرد و شناسایی موانع موجود در مسیر دستیابی به موفقیت و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی،  خلاقیت در کار، هم افزایی ، کار گروهی، تلاش مستمر و امید به آینده را از جمله عوامل موفقیت در کنار سایر تدابیر برای رسیدن به چشم انداز بانک برشمرد.
در پایان این نشست ناصر سعیدی، رییس اداره عملیات ارزی و علیجان محمدی، رییس اداره خزانه داری و روابط کارگزاری گزارشی جامع از عملکرد معاونت ارزی و امور بین الملل ارائه کردند.