به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از هدف های اصلی این بانک ، ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است که این امر تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.
وی افزود: بانک مهر ایران با همراهی و همدلی هموطنان عزیز و اعتقاد زیادی که به قرض الحسنه دارند، می تواند با تخصیص بهتر منابع در سطح جامعه خدمات رسانی نماید و قطعا قدم های بلندی در راستای کمک به اقتصاد کشور در عرصه های مختلف بردارد.
عضو هیات مدیره بانک مهر ایران اظهار داشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان مطلوب ارزیابی می شود و تا پایان سال انتظار می رود به هدف های تعیین شده از جهت جذب منابع و وصول مطالبات دست یابد و با پتانسیل بسیار بالایی که از لحاظ نقدینگی در بین کلان شهر ها دارد می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب و به تعداد بالاتری از مردم کشورمان خدمات بانکداری اسلامی ارائه کنیم.
در پایان مراسم، اسفندیاری مدیر شعب استان اصفهان با ارائه ی گزارشی از عملکرد شعبه غدیر، بیان داشت: از تمام پتانسیل های موجود به منظور خدمات رسانی با کیفیت بالا و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان استفاده خواهیم کرد.
شایان ذکر است، در این مراسم، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، منصور فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی ، اکبر ترکیان رئیس اداره کل حسابداری و بودجه نیز حضور داشتند.