به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، علی فتاحی ،مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین با بیان این که مهمترین ثروت ها در سطح جهانی شامل منابع طبیعی، فیزیکی و انسانی است که در هزاره سوم سرمایه انسانی مهمترین این منابع مشخص شده است؛ اظهار داشت: در بانک ایران زمین نیز با توجه به اهمیت این منبع به آموزش و تحصیلات کارمندان تاکید می شود. به طوری که  70درصد  از کارمندان این بانک از تحصیلات بالای لیسانس برخوردار بوده و ما بقی برای کسب مدارج بالاتر در حال تحصیل حین کار هستند.

فتاحی در مورد برنامه های آینده بانک ایران زمین برای آموزش کارمندان گفت: آئین نامه جامع آموزشی بانک تدوین و تصویب شده است اما با این حال با توجه به اینکه آموزش صرف کفایت نمی تواند محقق کننده اهداف باشد، بانک ایران زمین برای رسیدن به اثربخشی بیشتر و یادگیری بهتر کارمندان در صدد ایجاد مرکز مسقل آموزش توسعه سرمایه انسانی بانک است.

وی در خصوص روش های آموزش در بانک ایران زمین گفت: در عصر دانش و آگاهی، سازمان های پیشرو و موفق، از روش های ترکیبی آموزشی به دور از محدودیت های زمان و مکان استفاده می کنند. بانک ایران زمین هم با استفاده از آخرین دستاوردهای فناوری، در حال حرکت از سوی روش های آن سنتی به سمت روش های مدرن است. 

مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین افزود: در حال حاضر تمامی دوره های بدو خدمت و اولیه مورد نیاز برای همکاران به صورت غیر متمرکز برگزار می شود و نیازسنجی آموزشی براساس نیازهای واقعی و کاربردی،مهارتی برای سال آینده در دست اجرا است.