به گزارش اکونا پرس،
به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، متن پیام دکتر بیگدلی به این شرح است:
باسلام خدمت همکاران گرانقدر
در روزهایی که کشورهای مختلف دنیا از جمله میهن عزیزمان با پدیده ی ویروس همه گیر کرونا در حال مبارزه هستند و عوارض ناشی از شیوع و ابتلای آن، نگرانی هایی را در اذهان اقشار مختلف جامعه و همچنین شما همکاران ایجاد کرده است، مایلم نکاتی را به آگاهی شما برادران و خواهرانم برسانم؛
بانک ها از جمله نهادهای کلیدی و اثرگذار در جوامع هستند و همانگونه که شاهد هستیم همواره و در سخت ترین شرایط، به فعالیت و خدمت رسانی به هموطنان مشغولند و توقف فعالیت آن ها می تواند آثار مخربی بر اقتصاد و امور روزمره جامعه داشته باشد، بنابراین لازم است با اتخاذ تدابیری، مخاطرات ناشی از این بیماری را در واحدهای مختلف بانک کاهش دهیم.
در واقع کارکنان نظام بانکی به ویژه همکاران شاغل در شعب، در چنین شرایطی جهادگران اقتصادی هستند، که با فداکاری و از خودگذشتگی، تداوم خدمات اقتصادی و اجتماعی بانک را رقم می زنند و خوشبختانه این موضوع در رسانه های اجتماعی نیز بازتاب داشته است.
اینجانب و مجموعه مدیریتی بانک با اطلاع از نگرانی های ناشی از فعالیت در محل کار به ویژه واحدهای صف و دغدغه های خانواده های محترمتان، به طور مستمر و در قالب کمیته پدافند غیرعامل، در تلاشیم با بسیج نیروها و امکانات و ابلاغ تکالیف مرتبط به واحدهای ذیربط، تا حد ممکن اقدامات لازم برای مبارزه با این بیماری و صیانت از سلامت شما عزیزان را اجرایی نماییم.
تاکنون نیز تدابیر کارآمدی اندیشیده شده و اقدامات خوبی به عمل آمده که با تلاش شبانه روزی واحدهای مربوطه، این تمهیدات تسهیل، تسریع و روزآمد خواهد شد؛ البته تامین اقلام و ضروریات بهداشتی در شرایط حاضر و در مقیاس بالا به سختی صورت می گیرد که مطمئنم با پیگیری های مجدانه تیم مدیریتی و کارکنان پرتلاش در بخش پشتیبانی، تدارکات و ساختمان، این کمبود مرتفع خواهد شد.
آخرین تصمیمات و اقدامات کمیته پدافند غیرعامل نیز از طریق رسانه های داخلی بانک و پیامک به آگاهی شما عزیزان می رسد که انتظار می رود با عنایت و همراهیتان، توصیه ها و نکات پیشگیرانه در واحدهای محل خدمت به درستی اجرا شوند.
این اطمینان را به شما همکارانم می دهم که مجموعه مدیریت بانک از هیچ اقدامی برای صیانت از سلامت کارکنان فروگذار نخواهد بود.
در پایان، با تشکر از تک تک شما همکاران محترم و با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان و خانواده های گرانقدرتان، این نکته را یادآور می شوم که خداوند متعال قدرتمندترین نظام دفاعی و درمانی را در بنیان و جسم انسان خلق کرده است و با توکل بر او می توان بر این بیماری نیز فائق آمد.
امیدوارم فرصت با هم بودن و اثرگذاری در این جهان را هر لحظه مغتنم بشماریم که زندگی همین لحظه هایی است که به امید فردای بهتر، ممکن است ساده از آن بگذریم.