به گزارش اکونا پرس،

بهار در راه است! شکوفه های امید دوباره جوانه خواهند زد و به فضل خدای مهربان، ترنم باران غصه ها را خواهد شست و قصه دلگرمی ها و زندگی معطر به ایمان و اشتیاق را خواهیم شنید و این بار بهار با عطر روح انگیز خجسته عید بزرگ مبعث پیامبر عشق و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) که با اعیاد شعبانیه ولادت فرخنده حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) آغاز و با خجسته میلاد حضرت ولی عصر مهدی صاحب الزمان (عج) همراه شده است را پیش رو داریم؛ لذا این مناسبت های باشکوه را خدمت هم میهنان عزیز و به ویژه خانواده معظم، معزز و مکرم بیمه ایران تبریک و تهنیت عرض نموده در پرتو الطاف بیکران خداوندی، برای همگان سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.

بیمه ایران که به منظور تأمین آرامش مردم به هنگام بروز بحران ها همواره خود را مکلف و مقید می داند، در شرایط کنونی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم صبور و فهیم ایران در روزهای سخت مقابله با شیوع بیماری جدید همچنان صبورانه و مشتاق، تداوم خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران را در دستور کار دارد.

علیرغم اینکه نگرانی های جدی درباره سرایت بیماری در جامعه وجود دارد، خانواده ده ها هزار نفری بیمه ایران در سراسر کشور بسیج شده اند تا همزمان با انجام اقدامات دولت برای کنترل این بیماری، ضمن رعایت دقیق تمامی اصول پیشگیرانه بهداشتی، با حضوری سرشار از حس احترام و تکریم مردم در محل خدمت خود، حماسه خدمت گذاری را معنایی تازه ببخشایند و از سویی دیگر با استفاده از همه ظرفیت های اطلاع رسانی تلاش خواهد شد حجم مراجعات حضوری حتی المقدور کاسته شود.

سال 98 را با تمامی فراز و نشیبها و سرشار از تجارب توأم با دستاوردهای نوین و ارزشمند، پشت سر گذاشتیم و اکنون به برکت حلاوت بهار دل انگیز، با قلب هایی مملوء از اشتیاق به خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طلیعه بهار به استقبال سال نو که مصادف با بهترین اعیاد ماه های رجب و شعبان است می رویم.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت بی همتا و الطاف لایزال الهی، قدردان همکاری ها و همراهی های بی شائبه کلیه مدیران، کارشناسان و همکاران در بخش های مختلف و کلیه سطوح در کشور و همچنین نمایندگان و شبکه فروش و صدیق پرتلاش شرکت بوده و توفیقات شاخص و ارزشمند بیمه ایران در زمینه های متعدد از جمله:

-        رشد قابل ملاحظه حق بیمه؛

-        افزایش سهم بیمه های زندگی و توسعه آن؛

-        بهبود نسبت های خسارت؛

-        تحول و بازآفرینی نظام سرمایه گذاری و توسعه و افزایش ویژه بازدهی آن؛

-        بهبود نظام نقدینگی و ارتقاء سرعت در خدمات رسانی؛

-        ارتقاء شاخص های سلامت و شفافیت در فعالیت ها؛

-        استقرار الگوهای مدیریت ریسک و اصلاح شیوه های عملیاتی و ...

را مرهون اهتمام، وحدت و همدلی و روحیه خدمت صادقانه شما همکاران و همراهان صدیق و گرامی دانسته و ضمن تقدیم بهترین تبریکات، سالی سرشار از سلامتی و شهد توفیق خدمت به مردم عزیزمان را برای یکایک شما نیکان و عزیزان آرزو می نمایم.

اقتضاء دارد در سال جدید با شناخت و معرفت عمیق نسبت به شرایط حساس کشور و درک اقتضائات اقتصاد مقاومتی و فضای کسب و کار در حوزه های مختلف اقتصادی به ویژه موقعیت خاص بازار بیمه، عزم و اراده و باور خود را بر ضرورت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه به ویژه استمرار موفقیت ها و ارتقاء جایگاه رفیع شرکت به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه کشور به مثابه یکی از اولویت های استراتژیک و حرفه ای تقویت نموده و در این راستا با تلاشی ستودنی، همچون گذشته همت گماریم.

در لحظات سرشار از نور و معنویت تحویل سال نو برای یکایک شما نیکان و همکاران فرهیخته و گرامی و خانواده محترمتان و همچنین تعالی و شکوفایی صنعت بیمه و شرکت سهامی بیمه ایران به برکت اعیاد بزرگ پیش رو و عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج)، سالی پر از خیر و برکت و موفقیت و بهروزی توأم با سلامت و سعادت از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

اهتمام ارزشمندتان در مسیر عزت و اقتدار میهن اسلامی و شکوفایی و اعتلای شرکت سهامی بیمه ایران پرثمر و نوروزتان پرنور و سرور باد. انشاءالله                                                               

محمد رضائی