به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی بیمه سینا، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

بهار، هنگامه‌ی نو شدن و رستاخیز عظیم طبیعت در گذر زمان و پیا‌م‌آور طلوع دوباره امید به آینده است.

حس تازگی و تولد مجدد همواره فرصتی مغتنم برای مرور رخدادها و خدمات گذشته و ترسیم مسیر پیش روست. گرچه سالی که گذشت، مملو از حوادث طبیعی و اتفاقات ناگواری بود که کام ملت عزیز ایران را تلخ کرد اما جای بسی خرسندی است که بیمه سینا توانست در این حوادث به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و با پرداخت به‌موقع خسارت‌هایی نظیر سیل در استان‌های گلستان، سیستان‌وبلوچستان و کرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارسال محموله کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان استان‌های گلستان، سیستان‌وبلوچستان، کرمان و آذربایجان؛ یاری‌گر آسیب‌دیدگان و بیمه‌گذاران گرامی باشد.

به توفیق الهی در سال 1398 همراه مجموعه‌ی جوان، صمیمی و انقلابی بیمه سینا توانستیم با هم‌افزایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت بالای همکاران ارجمندم در ستاد مرکزی، شعب و نمایندگان در سراسر کشور، رکوردهای ماندگاری برای این مجموعه به ثبت برسانیم.

اگر بخواهیم به‌عنوان نمونه به برخی از دستاوردهای سال 1398 اشاره کنیم، می‌توانیم از رشد بیش از 60 درصدی حق‌بیمه تولیدی، رشد بازده بالغ بر 240 درصدی حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، اصلاح ترکیب پرتفوی با رویکرد پرتفوی مناسب و اقتصادی، توسعه بیمه‌های زندگی، سودآوری شرکت در سایه حضور موفق در بازار سرمایه نام ببریم. گرچه هنوز در آغاز راهیم و تا رسیدن به جایگاه واقعی بیمه سینا راه زیادی در پیش است، اما ریل‌گذاری صحیح، رعایت اصول حرفه‌ای و دوری از حواشی منتج به موفقیت‌های چشمگیری در مدت کمتر از یک سال شد.

اینک به فضل پروردگار، هم‌افزایی و انگیزه مضاعفی در بیمه سینا ایجاد شده که نوید روزهای بهتری را در سال 1399 به همراه دارد و بر همین اساس، برنامه‌های متنوعی برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته که افزایش سرمایه شرکت، توسعه شعب تخصصی فروش بیمه‌های زندگی، ورود به بازار اصلی فرابورس، رشد ارزش دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها و رونمایی از بیمه‌نامه‌های جدید و انحصاری از مهترین این برنامه‌هاست و قطعاً با همت و تلاش بی‌وقفه همه ارکان، به آنها دست خواهیم یافت.

اینجانب ضمن تبریک نوروز باستانی و آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت برای کلیه همکاران تلاشگر خود در بیمه سینا و صنعت بیمه کشور و همچنین همه بیمه‌گذاران و هم‌وطنان گرامی، امیدوارم در سال پیش‌رو شاهد استمرار توفیقات بیمه سینا در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز ایران زمین باشیم.

رضا جعفری
نوروز 1399