به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سامان رسانه، در بخش نخست مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی بانک، علیرضا معرفت مدیرعامل، طی سخنانی در خصوص عملکرد معاون سابق حقوقی این بانک عنوان کرد: آقای اسفندیاری از سال 91 همکاری خود را با بانک آغاز کرد و در تمام این مدت فعالیت‌های دلسوزانه و توأم با درایت در حوزه وصول مطالبات داشتند و با تلاش ایشان بسیاری از پرونده‌های مطالباتی بانک پیگیری و تعیین تکلیف شدند و منابع آن به چرخه مالی و درآمدی بانک بازگشت که این خود جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی در ادامه افزود: همین اتفاق باعث شد که از تجربیات ایشان در سایر حوزه‌ها استفاده شود که نمونه بارز آن واگذاری مسئولیت شرکت اعتبار سنجی حافظ سامان به ایشان بود که در آن بخش نیز شاهد عملکرد و دستاوردهای مهم و خوبی از سوی ایشان بودیم. بر همین اساس و با توجه به حجم کاری زیاد و نیاز به تمرکز قوی بانک در حوزه وصول مطالبات ما بر آن شدیم که از توانمندی ها و زمان آقای اسفندیاری به طور کامل در شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک سامان همچنین با اشاره به اینکه 140 وکیل خبره در حال همکاری با مجموعه برای وصول مطالبات هستند، از رویکرد جدی بانک به این حوزه خبر داد و افزود ما در تلاشیم تا ضمن درک و همراهی های لازم با مشتریان در حد مقدورات قانونی منافع به حق بانک را نیز با همکاری و تعامل خوب معاونت حقوقی بانک و شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان حفظ کنیم.

در ادامه معرفت برای حمید تهمتن که به‌تازگی عهده‌دار مسئولیت معاون حقوقی بانک سامان شده آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست که با سعه‌صدر و درایت مسئولیت‌های واگذارشده در سمت جدید را پیگیری کند.

در بخش دیگری از این مراسم رضا اسفندیاری مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی ایرانیان، ضمن تشکر از اعتماد 8 ساله بانک سامان برای واگذاری سمت معاونت حقوقی به خود، اظهار کرد که در قطعاً در شرکت اعتبار سنجی ایرانیان تمام تلاش خود را برای حفظ منافع بانک به کار خواهد بست.

شایان ذکر است در این مراسم معارفه رضا شیرین گوهریان به عنوان سرپرست معاونت اعتباری بانک سامان نیز انجام شد.