به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، با توجه به سابقه طولانی همکاری بیمه "ما"  با سازمان حفاظت محیط زیست  این تفاهم نامه در تاریخ هفدهم فروردین ماه در جلسه ای با حضور دکتر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و دکتر حسینی رییس مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان محیط زیست و حجت بهاری فر مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت بیمه "ما" به امضا رسید.

بر اساس این گزارش موضوع این تفاهم نامه ارائه خدمات بیمه ای شایسته در رشته های بیمه های درمان، عمر و سرمایه گذاری، حوادث، آتش سوزی، مسئولیت و اتومبیل به پرسنل شاغل و محیط بانان سراسر کشور و خانواده این عزیزان می باشد. همکاری و حمایت دوجانبه در راستای حصول اهداف مشترک، نقش آفرینی موثر در عرصه های ملی و بین المللی و انجام پروژه های مشترک از دیگر مفاد این قرارداد است.

این گزارش خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت بهاری فر مدیر عامل بیمه "ما"، با تاکید بر لزوم نگهداری محیط زیستی که در آن زندگی می کنیم و نقش ارزنده محیط بانان و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در انجام این امر خطیر، اعلام کرد: تفاهم نامه مذکور شامل تجمیع سبد پرتفوی بیمه ای سازمان حفاظت محیط زیست و پرسنل زیرمجموعه در کلیه رشته های درمان، عمر و سرمایه گذاری، حوادث، آتش سوزی، مسئولیت و اتومبیل در سراسر جغرافیای کشور است.

گفتنی است در همین راستا شعب بیمه "ما" در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات و  تخفیفات ویژه  در کلیه رشته های مذکور به بیمه شدگان ارجمند سازمان حفاظت محیط زیست می باشند.