به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، جشنواره بزرگ 120 در سال 98 با هدف ارتقاء فروش بیمه‌های زندگی و توسعه مشتری‌مداری برگزار شد.

نمایندگان برتر به ترتیب، حائز کسب رتبه اول تا سوم شدند:

  • رتبه اول/ آرمین گلبابائی // نماینده محترم کد 2468 // شعبه اردبیل
  • رتبه دوم/ احسان رشنو // نماینده محترم کد 1879 // شعبه شرق تهران
  • رتبه سوم/ آفرین کاظمی// نماینده محترم کد 3891 // شعبه ایلام

سعید گیوه‌چی مدیر بیمه‌های زندگی ‌و‌حادثه بیمه معلم در تشریح این جشنواره اعلام کرد:

جشنواره بزرگ 120 در راستای مسیر تولید و توسعه فرهنگ بیمه‌های زندگی و توسعه شبکه فروش بازاریابی(جذب نمایندگان آئین‌نامه 96 و سرپرست فروش) برگزار شد و دستاوردهای منحصر بفردی برای بیمه معلم به دنبال داشت.

این مقام مسئول در بیمه معلم تاکید کرد:

ترغیت شبکه فروش به ارائه محصولات زندگی به آحاد جامعه، خود به خود افزایش فروش بیمه های زندگی را به دنبال داشته است .

به گفته وی افزایش جذب بازاریاب و نماینده فروش عمر نیز از دیگر دستاوردهای این جشنواره محسوب می‌شود.

مدیر بیمه‌های زندگی و حادثه بیمه معلم در ادامه عنوان داشت: بیمه معلم در این جشنواره بر راه‌اندازی روش‌های بازاریابی آنلاین و متدهای نوین تاکید داشت.

بر اساس این گزارش، لوح تقدیر با امضای مدیرعامل و جوایز طبق بخشنامه جشنواره مصوب هیئت مدیره شرکت به نمایندگان برتر اهدا شد شامل:

جایزه نفر اول : 1.200.000.000 ریال /جایزه نفر دوم : 450 میلیون ریال/ جایزه نفر سوم: 450 میلیون ریال مطابق با میزان وصول حق بیمه، بیمه نامه های جدید در بازه جشنواره و وام علی‌الحساب

همچنین به 35 نفر از نمایندگان ممتاز در جشنواره که بیش از 500 میلیون ریال حق بیمه وصولی در مدت جشنواره کسب نمودند، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال اقلام تبلیغاتی به منظور بهره برداری در مذاکرات خود با بیمه گذاران، اهدا گردید.

 

  •