به گزارش اکونا پرس،
به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید جابر حسینی از آمادگی تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور برای انجام خدمات تکمیل احراز هویت سامانه سجام متقاضیان سرمایه گذاری در بازار بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: با توجه به بازدهی مناسب بازار سرمایه طی ماه های اخیر، اقبال عمومی نسبت به این بازارها رشد چشمگیری داشته است.
حسینی افزود: طبق آمارهای واصله در روزهای ابتدایی سال جدید تعداد کثیری از علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بورس و اوراق بهادار در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.
وی در همین رابطه اضافه کرد: ورود جریان نقدینگی به بازار سرمایه قطعا موجب افزایش سرعت چرخه صنعت کشور و نیل به هدف جهش در تولیدات صنعتی و خدمات کشور خواهد شد.
حسینی ادامه داد: در همین راستا بانک شهر نیز در مسیر تحقق شعار "نوآوری در خدمت" خود ضمن تعامل با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، آمادگی دارد تا در تمامی 261 شعبه خود در سراسر کشور، خدمات تکمیل احراز هویت سامانه سجام را به هموطنان ارائه کند.
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر در پایان گفت:به همین جهت از تمامی افرادی که ثبت نام اولیه خود در سامانه سجام تکمیل کرده و دارای کد رهگیری مربوطه هستند؛ دعوت بعمل می آید تا با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه و فرآیند احراز هویت خود در سامانه سجام را تکمیل کنند.