به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این همایش یک روزه بر لزوم تلاش همه همکاران برای تحقق اهداف و برنامه های راهبردی بانک در سال 99 تاکید شد.

در این همایش که روسای 100 شعبه بانک گردشگری به همراه کارکنان آنها در سراسر کشور در محل کار خود حضور داشتند، از طریق ویدیو کنفرانس و به صورت غیرحضوری در جریان موارد مطرح شده در همایش قرار گرفتند.

در این همایش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بانک گردشگری، در سخنانی بر لزوم همکاری بیشتر نیروها برای ارتقاء جایگاه بانک در کشور تاکید کردند و عملکرد سال 1398 بانک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در نخستین همایش معاونان و مدیران بانک گردشگری موضوعات مهمی چون حرکت به سمت استفاده بیشتر از شیوه های نوین بانکی، توجه جدی به آموزش مدیران و کارکنان، تلاش برای جذب منابع، اصلاح فرایندها، کاهش مقررات زائد اداری (بروکراسی) برای پرداخت تسهیلات، بازاریابی و همچنین لزوم تلاش برای تحقق اهداف سال 99 مطرح شد.

در این همایش همچنین چند تن از روسای شعب بانک گردشگری در تهران و شهرستان ها پیشنهادها و انتقادات خود را از طریق ویدیو کنفرانس مطرح و به اطلاع مسئولان عالی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری رساندند.

بانک گردشگری در ششمین دوره جشنواره ملی "بانک محبوب من"  به عنوان دومین بانک محبوب ایران انتخاب شده است.

بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.