به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا،  مهدیه نعیم حسنی، رئیس مرکز فاوای این شرکت  در گفتگویی با اعلام خبر راه اندازی سامانه ثبت گردش الکترونیک هزینه های درمانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در جهت کاهش مراجعه حضوری و حذف گردش اسناد فیزیکی درشعب با توجه به امکان آلوده بودن اسناد و نیاز به رعایت بهداشت، این مرکز سامانه ای برای ثبت و گردش هزینه های درمانی به صورت الکترونیک راه اندازی کرد.

وی در توضیح این مطلب افزود: بیمه شده و نماینده بیمه‌گذار از این پس می‌توانند به صورت الکترونیکی با بارگذاری تصاویر هزینه های درمانی نسبت به ثبت هزینه های درمانی اقدام نمایند. هزینه های ثبت شده به صورت الکترونیکی در کارتابل پذیرش نمایش داده شده و بدون تماس فیزیکی در جریان گردش الکترونیک قرار می‌گیرد  و اسناد طی این فرایند،پذیرش، بررسی و محاسبه خواهد شد.

رئیس مرکز فاوای بیمه دانا با اشاره به اینکه فرآیند ثبت هزینه های درمانی توسط بیمه شده و نماینده بیمه‌گذار انجام می‌شود، تأکید کرد: تشکیل پرونده و صدور حواله خسارت پس از ارزیابی کارشناسان به صورت اتوماتیک در سیستم جامع بیمه‌گری ثبت خواهد شد.

نعیم حسنی افزود: بیمه شدگان می‌توانند از طریق سامانه پرتال مشتریان به نشانی:

 https://totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian اقدام به ثبت هزینه‌های درمانی خود از طریق موبایل، تبلت یا کامپیوتر شخصی نمایند.