به گزارش اکونا پرس،

بیمه آسیا از میان شرکت های بیمه به عنوان بزرگترین شرکت بیمه در سطح کشور توانست با خدمات ویژه خود شرایط ایده‌آلی برای افراد تحت پوشش درنظر بگیرد؛همچنین مدیریت‌های به موقع و مثبت مدیرعامل بیمه آسیا هم سبب شد تا افراد تحت پوشش این بیمه در زمان شیوع ویروس کرونا از خدمات ویژه آن نهایت استفاده را ببرند.
*توزیع لباس‌های ایزوله کادر درمانی به ۲۷ استان
در زمان شیوع ویروس کرونا کادر درمانی سراسر کشور با نبود لباس ایزوله دست و پنجه نرم می‌کردند و در این راستا بسیاری از کادردرمانی جان خود را از دست دادند. بیمه آسیا تنها شرکت بیمه‌ای بود که در سطح کشور با توزیع به موقع لباس کادر درمانی به سطح کشور توانست جان بسیاری از پرستاران و پزشکان را نجات دهد. حدود ۱۰ هزار دست لباس ایزوله به کادردرمانی سراسر کشور اهدا شد. اقدام شایسته‌ای که با دستور مدیرعامل بیمه آسیا با اختصاص بودجه معادل چهار میلیارد ریال ، لباس‌های ایزوله کادر درمانی تهیه و در دو مرحله به بیمارستان های سراسر کشور اهدا شد.
*پرداخت هزینه‌های درمان ویروس کرونا بدون پرداخت حق بیمه اضافه
با همه گیر شدن ویروس کرونا و گذراندن مراحل درمانی برای افرادی که ویروس کرونا گرفتند، علی رغم شرایط اقتصادی و قرنطینه عمومی؛ حمایت مالی یکی از بزرگ‌ترین خدماتی است که یک شرکت بیمه می‌تواند برای افراد تحت پوشش خود انجام دهد. بیمه آسیا در این شرایط سخت هم در کنار مردم ایران بود و با پرداختی‌های به موقع توانست گره‌ای از مشکلات جامعه را باز کند و خدمات رسانی ویژه‌ای برای افراد تحت پوشش خود انجام دهد.
*حمایت بیمه آسیا از شبکه‌های فروش در مقابل ویروس کرونا
با همه‌گیر شدن ویروس کرونا بسیاری از افراد جامعه به دلیل تعطیلی عمومی و قرنطینه شدن با مشکلات مالی مواجه شدند که در این راستا حمایت‌های شرکت‌های صاحب سرمایه برای کارکنان یا نمایندگان فروش خود بسیار موثر است. برخی از شرکت‌ها به دلیل قرنطینه نتوانستند پرداختی به کارکنان یا نمایندگان فروش خود داشته باشند اما بیمه آسیا برای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و حمایت از شبکه بزرگ نمایندگان خود با دستور به موقع نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا یک ماه کارمزد نمایندگان این شرکت به صورت علی‌الحساب در حساب سه هزار و ۵۰۰ نماینده فروش این شرکت بیمه واریز شد. همچنین پرداخت ویژه یک ماه کارمزد براساس میانگین کارمزد شش ماهه اول سال جاری به حاسب نمایندگان خود پرداخت می‌کند.
*ارزیابی مدیرعامل بیمه آسیا از تاثیر شیوع ویروس کرونا در صنعت بیمه
شرایط بحرانی با سیاست گذاری و مدیریت خوب یک مدیر می‌تواند به شرایط ایده‌ال تبدیل شود. ارائه خدمات ویژه و پروتکل‌های مناسب در این راستا می‌تواند شرایط بحرانی را تبدیل به یک فرصت کند. مدیریت بحران یک مدیر در شرایط سخت پررنگ‌تر می‌شود. سیاست‌ گذاری‌های بلقوه می‌تواند افراد جامعه را به صورت دسته جمعی یا سیل‌وار به حرکت درآورد و اجازه ندهد آنها صدمه یا خدشه‌ای در این مسیر احساس کنند. مدیرعامل جوان بیمه آسیا با تفکر نو و پویای خود توانست شرایط ویژه‌ای در روزهای سخت کرونا ایجاد کند و با طرح‌های پوشش به موقع خود توانست وضعیت قرمز کرونا را برای افراد تحت پوشش این شرکت بیمه به وضعیت سفید تبدیل کند.
با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و برای حمایت از پوشش همگام با پویش بین‌المللی رعایت فاصله اجتماعی با دستور مدیرعامل بیمه آسیا به منظور تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه به صورت موقت لوگوی تجاری بیمه آسیا تغییر پیدا کرد که در نوع خود این اقدام تحسین برانگیز است زیرا با تغییر لوگو تجاری مردم را به ماندن در خانه تشویق کرد. باتوجه به اینکه برخی از مردم جامعه نسبت به شرکت‌های بیمه نگاه مثبتی ندارند، همین اقدامات موثر مدیرعامل بیمه آسیا باعث تغییر نگرش و تفکرات منفی برخی از مردم به شرکت‌های بیمه می‌شود.این اقدامات موثر و ارزشمند بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای کشور توانست به مردم ایران در سخت ترین شرایط شیوع ویروس کرونا کمک‌های ویژه‌ای کند.
شرکت بیمه آسیا در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ شعبه و اداره پرداخت خسارت و حدود سه هزار نمایندگی حقیقی و حقوقی در سراسر کشور و با بیش از ۷ میلیون بیمه گذار به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی در ایران فعالیت می کند.