به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای که ممکن است کاهش عایدی و وقفه درآمدی برخی واحدها و صنوف و اشخاص حقیقی را در پی داشته باشد، بانک کارآفرین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از کسب و کارهای خرد، جهت بازپرداخت اقساط تسهیلات در ماه‌های اسفند 98 و فروردین 99، مهلت 45 روزه در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که از بانک کارآفرین تسهیلات دریافت نموده‌اند و سررسید بدهی یا اقساط آنها از 12 اسفند تا پایان فروردین است، از مهلت 45 روزه جهت بازپرداخت بدهی خود برخوردار شدند.

این گزارش حاکی است مهلت بازپرداخت تسهیلات صاحبان کسب‌وکارهایی که اسامی آنها از سوی بانک مرکزی اعلام شده است، تا ابتدای خرداد ماه تمدید شده است. بر این اساس به تسهیلات با بازپرداخت دفعتاً واحده، سه ماه مهلت داده شده و سه قسط اسفند 1398 و فروردین و اردیبهشت 1399 به انتهای دوره بازپرداخت منتقل شده است. همچنین دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جهت پرداخت اقساط خود از تنفس سه ماهه (تا پایان اردیبهشت ماه) بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است که در این مدت هیچ گونه تماسی با دریافت‌کنندگان تسهیلات مبنی بر تاخیر در پرداخت اقساط برقرار نشده است. همچنین پیامک‌های اطلاع‌رسانی بانک کارآفرین از سرشماره 200057780 ارسال می‌شود. لذا از مشتریان گرامی تقاضا می‌شود در صورت دریافت هرگونه تماس یا پیامک در این خصوص (غیر از سرشماره مذکور)، با مرکز ارتباط با مشتریان با شماره 02123350 تماس حاصل نمایند.