به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ سجاد رامندی معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دی با اشاره به قرداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران از طراحی تسهیلات ویژه به بیمه شدگان خاص این قرارداد از جمله جانبازان ٧٠ درصد خبر داد و افزود، این تسهیلات شامل مواردی است از قبیل، راه اندازی سامانه مشاوره پزشکی تلفنی همزمان با شیوع بیماری کرونا برای گروه های خاص بیمه شدگان از قبیل جانبازان معزز ۷۰ درصد و شیمیایی حاد و متوسط، همچنین خارج شدن این عزیزان از صف انتظار پاسخگویی تلفنی، به نحوی که اگر با مرکز ارتباط بیمه دی به شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرند مستقیماً و در کوتاه ترین زمان به کارشناسان بیمه ای متصل خواهند شد.

رامندی در ادامه افزود: والدین معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از لحاظ ریسک ابتلا به کرونا مورد پایش سلامت قرار خواهند گرفت. همچنین در سامانه درمان شرکت سطح بندی مشتریان انجام خواهد شد و خدمات ویژه از قبیل تسریع پرداخت خسارت، دریافت پوشش های بیشتر، حذف صف انتظار در مراکز درمانی برای پذیرش و ارایه خدمات ویژه در مراکز درمانی به این گروه ها مد نظر قرار گرفته است.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیان کرد: از این میان سامانه مشاوره پزشکی و صف انتظار به طور کامل راه اندازی شده و هم اکنون در حال خدمت رسانی به این عزیزان است. علاوه بر این پرداخت هزینه های درمانی ایشان خارج از پرداخت‌های بنیاد و در اسرع وقت انجام می شود.

وی در پایان اضافه کرد: برخی از هزینه های خارج از تعهد ایشان در بیمارستان ها تحت پوشش قرار خواهد گرفت و در ضمن تسهیلاتی در خصوص  دریافت دارو این گروه ارائه می شود تا تامین دارو برای این قشر معزز تسهیل گردد.