به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این تفاهم‌نامه که با حضور حجت‌الله صیدی، مدیرعامل و رضا صدیق، قائم مقام بانک صادرات ایران و همچنین محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد، افتتاح حساب، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک، صدور کارت هوشمند چند منظوره ویژه، ایجاد گیشه، باجه و نصب دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش،  نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سامانه‌های نظارتی مربوط به مدیریت عملیات بانکی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توافق قرار گرفت.

در این تفاهم‌نامه همچنین، پرداخت تسهیلات اعتباری و مرابحه کارمندان، تسهیلات دانشجویی، خدمات سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه، تسهیلات پروژه‌های ساختمانی و خرید تجهیزات و خدمات ارزی و ریالی در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک  صادرات ایران به دانشجویان مقطع کاردانی تا سقف ۴۰ میلیون ریال  تسهیلات کمک هزینه شهریه با اقساط ۲۴ ماهه پرداخت خواهد کرد.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با اقساط ۴۸ ماهه، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با اقساط ۳۶ ماهه و دانشجویان مقطع دکتری تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با اقساط ۴۸ ماهه تسهیلات مرابحه کمک هزینه شهریه دریافت خواهند کرد.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، حجت‌اله صیدی، سابقه ۶۹ سال خدمت‌رسانی گسترده بانک صادرات ایران به هموطنان و بخش‌های مختلف اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز بانک صادرات ایران با دارا بودن ۲۴۸ هزار میلیارد تومان سپرده و بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد تومان دارایی و بیش از دو هزار و دویست شعبه در سراسر کشور، در کنار دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده تا با رفع دغدغه تأمین مالی و تامین سرمایه در گردش این دانشگاه، به ارتقای کیفیت آموزشی آن کمک کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، افزود: سعی خواهیم کرد علاوه‌ بر ارائه انواع خدمات بانکی و مالی در قالب محصولات، سوپرمارکت مالی و تهیه ابزار نوین بانکی، کارت‌های اختصاصی برای دانشجویان تهیه شود که هم کارت دانشجویی باشد و هم نقش کارت بانکی را ایفا کند.

محمد مهدی طهرانچی نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه موسسات و بنگاه‌های خدمات‌رسان و خدمات گیرنده با تغییر مفهوم پول به یک نگاه همکاری مشترک تغییر یافته، همکاری بانک صادرات ایران و دانشگاه آزاد اسلامی را با اهمیت توصیف کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه اجتماعی جهان اسلام است و دانشجویان شاغل و دانشجویان آینده این دانشگاه سرمایه‌های بزرگی هستند که از همان بدو ورود به دانشگاه، با پرداخت شهریه، آشنایی با خدمات بانکی را تجربه می‌کنند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار بانک صادرات ایران می‌تواند به عنوان یک شبکه اجتماعی گسترده فعالیت کند و امیدوارم این توسعه همکاری، فراتر از کنش‌های مالی برای جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان فردای این سرزمین منافع خوبی به همراه داشته باشد.