به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی  گروه مالی گردشگری، میزان تولید واحد ذوب شاهین خرداد ماه سال جاری به 22 هزار و 373 تن رسید و رکورد قبلی که 20 هزار و 422 تن بود را شکست. 

واحد فولادسازی شاهین نیز با یک کوره قوس الکتریکی و واحد فولادسازی شهریار تولید 35 هزار و 903 تن شمش را ثبت کرد در حالی که رکورد قبلی جمع خطوط ذوب 33 هزار و 534 تن بود.

همچنین تولید ذوب و نورد خرداد ماه امسال در مجموع به 76 هزار و 68 تن رسید در حالی که بالاترین رقم تولید قبلی مربوط به آبان ماه 91 به میزان 65 هزار و 868 تن بود که به این ترتیب شعار امسال یعنی جهش تولید را محقق کرد.

مجتمع فولاد صنعت بناب در هفته های اخیر با اصلاح فرآیندهای تامین مواد اولیه و فرآیند تولید، توانسته تولید را افزایش دهد و جهش تولید را تجربه کند که با وجود این افزایش، فرآیند تحویل محصولات تولیدی به مشتریان نیز تسهیل و رضایتمندی آنان را در بر داشته است .

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد و نیروی جوان، متخصص و متعهد ، تولیدات خود را در قالب سبد کامل و با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند که در ادامه ی زنجیره فولادی شکل گرفته در هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان نقش بسزایی را در میان تولید کنندگان فولاد کشور ایفا می کند.