به گزارش اکونا پرس،

 

 
 

به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در جهت تحقق اهداف و شاخص های عملکردی گفت: هدف بانک سینا، تامین نیازها و جلب رضایت مشتریان بر اساس چارچوب ها و دستورالعمل های قانونی است و قطعا موفقیت هایی هم که تاکنون در این زمینه حاصل شده، نتیجه تعامل، همراهی و اعتماد این عزیزان به برنامه ها و اقدامات بانک بوده است.

وی افزود: در پاسخ به اعتماد مشتریان، بانک سینا برنامه های متعددی را برای حضور موثر در نظام بانکی کشور مدنظر دارد تا بتواند از طریق تحرک بخشی به ساختارها و افزایش حجم عملیات بانکی، زمینه سودآوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و ذینفعان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها گسترش خدمات بانکداری الکترونیک با بهره گیری از فناوریهای روز در حوزه زیرساختها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات پیشرفته و مطلوب، همسو با نظام اقتصاد دیجیتالی کشور است.

دکتر ایمانی، از دیگر برنامه ها را کاهش بروکراسی های اداری در زمینه تخصیص منابع با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد و متوسط در کنار تنوع بخشی به خدمات و محصولات بانک در این حوزه برشمرد و با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات شعب در سطح کشور، آمادگی بانک سینا را برای اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی مورد نیاز بخش های مختلف تجاری و تولیدی کشور اعلام کرد.

وی که در جریان این سفر، در مراسم افتتاح دفتر مدیریت منطقه جدید البرز، قزوین و زنجان نیز شرکت کرد با اشاره به ظرفیت های این منطقه، گفت: فعالیت این مدیریت در شهرهایی که برخوردار از زیرساختهای مناسب و دارای پتانسیل های بالا در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی هستند، فرصت مناسبی است تا به سرعت به اهداف ترسیم شده، دست پیدا کرده و حتی این قابلیت را داراست که در جایگاههای بالا در بین مدیریت های مناطق بانک قرار گیرد. بنابراین انتظار داریم همکاران با استفاده از امتیازات بانک و بازاریابی مناسب، عزم خود را برای دستیابی به این هدف مهم، جزم کنند.

گفتنی است معاونان برنامه ریزی، سرمایه های انسانی، شعب و مناطق و فناوری اطلاعات در این سفر، همراه مدیرعامل بانک سینا بودند و در جریان آخرین وضعیت عملکرد شعب قرار گرفتند. همکاران نیز نقطه نظرات خود را برای پیشبرد بهینه اهداف مطرح کردند