به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران اظهار داشت: این مرکز ظرفیتهای خوبی برای رفع نیاز های آموزشی صنعت بیمه دارد و می تواند با یکارگیری اساتید برجسته  داخلی و خارجی در جهت بالابردن سطح آموزش ودانش بیمه ایران وصنعت بیمه از این ظرفیت استفاده نماید.

وی ایجاد شورای مشورتی برای ظرفیت سنجی وساماندهی وهمچنین تقویت آنها در صنعت بیمه را از جمله اقدامات سندیکا برشمرد وگفت :ارتقای سطح علمی کارکنان ونمایندگان به لحاظ نرم افزاری وهمچنین مدیریت استراتژیک ورفتار سازمانی باید در اولویت برنامه های آموزشی وپژوهشی قرار گیرد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران، استفاده از نظرات کارشناسان و کارکنان در تدوین استراتژی شرکت (مشارکت طلبی) را مهم عنوان کرد و افزود :در شرکتهای بازرگانی و تجاری، ایجاد انگیزه وحفظ نیروهای پایدار، اهمیت بسزایی دارد و آموزش رفتارهای سازمانی می تواند در تحکیم و قوام بخشی مدیریت نوین کمک زیادی نماید از اینرو باید الزامات و بایدها و نبایدها به درستی شناسایی گردد تا شرکت ها به درستی راهبری گردند.

دکتر اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ایران نیز در این دیدار استراتژی وعملکرد بیمه ایران را در راستای خدمت به مردم وتسریع در ارائه خدمات عنوان کرد و اظهار داشت :شتاب تغییرات در سال های کنونی سرعت بیشتری نسبت به گذشته گرفته به طوری که هر 45 روز دانش بشر تغییر می کند به همین جهت بیمه ایران به دنبال ارائه خدمات ازطریق طرح های  نوین بیمه ای وخلق محصولات جدید با استفاده از سیستم های دیجیتالی والکترونیکی است.

وی با اشاره به توانمندی های مر کزآموزش وپژوهش بیمه ایران اعلام کرد :این مرکز با بهره گیری از اساتید برجسته ونمونه دانشگاه ها ،علاوه بر کارکنان وشبکه فروش بیمه ایران ،آمادگی ارائه خدمات آموزشی به سایر شرکت های های بیمه ای ونمایندگان وکارگزاران آنها را ، به صورت حضوری وآموزش آنلاین را دارد.

بهرام دارائی سرپرست دفتر آموزش و پژوهش بیمه ایران نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد این مرکز در سال 1398 و همچنین برنامه های آموزشی سال 1399 برای کارکنان ،نمایندگان وشبکه فروش ، ارائه نمود.