به گزارش اکونا پرس،

حال در این روزها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی بر شعار در خانه بمانیم تاکید می شود؛ دریافت آنلاین خدمات بانکی کمی از دغدغه ذهنی مان را کمتر خواهد کرد چرا که بی قید وشرط همه نیازمند این خدمات هستیم.
و اما در همین روزهای کرونایی بانک قرض الحسنه رسالت که بسیاری از خدمات خود را پیش از این غیرحضوری کرده است این بار برای مشتریانش درخواست دسته چک غیرحضوری را اجرایی کرد. با عملیاتی کردن این مهم دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانک نیست و مشتریان می توانند با ورود به سایت بانک به آدرس https://www.rqbank.ir/درخواست خود را ثبت کنند.
در گام اول با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه رسالت بر روی گزینه پیشخوان مجازی رسالت کلیک کنید. بعد از انتخاب پیشخوان؛ با وارد کردن کدملی؛ شماره همراه و کدامنیتی برای مشتری کد تایید ارسال می شود که با وارد کردن این کد درخواست دهنده می تواند وارد صفحه خود در پیشخوان شود.

بعد از ورود به پیشخوان مجازی رسالت در سمت چپ صفحه گزینه های مختلف تعریف شده که مشتری باید گزینه خدمات چک و سپس درخواست صدور دسته چک را انتخاب کند.
 
بعد از ورود به پنجره درخواست صدور دسته چک؛ مشتری با انتخاب تعداد برگ دسته چک و وارد کردن شماره حساب جاری  و همچنین انتخاب نماینده دوم با مشخصات و آدرس برای دریافت دسته چک؛ درخواست خود را تایید و ثبت می کند. (برای معرفی نماینده (گیرنده دوم )باید نام و نام خانوادگی و کدملی در قسمت معرفی نماینده ثبت شود.) همچنین در صورت تغییر آدرس مشتری میتواند با ورود به پنجره اطلاعات فردی در پیشخوان مجازی رسالت آدرس خود را تصحیح کند.
بعد از ثبت درخواست بعد از دوتاسه روز کاری دسته چک به آدرس مشتری از طریق شرکت پست ارسال می شود.