به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سرپرستان مناطق دهگانه و 30 رییس استانی بیمه آسیا در پیام هایی، سالروز تاسیس بیمه آسیا را به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت تبریک گفتند و از عملکرد درخشان این شرکت در سال 1398 و برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه آسیا قدردانی نمودند.
این گزارش می افزاید، در این پیام ها آمده است که بیمه آسیا در حالی دومین سال از دهه هفتم فعالیت خود را آغاز کرد که تولید سال گذشت که این شرکت با رشد بی نظیر 60 هزار میلیارد ریالی و تایید سطح یک توانگری مالی با شاخص 145 درصد از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همراه بود. در همین حال، از تلاش های ارزنده مسعود بادین، مدیر عامل و همچنین هیات مدیره توانمند بیمه آسیا در حمایت از کارکنان و شبکه فروش در شرایط خاص شیوع کرونا از جمله افزایش حقوق و مزایای کارکنان، افزایش وام ها، اجرای دورکاری وهمچنین حمایت ویژه مالی از نمایندگان و شبکه فروش، قدردانی شده است.
سرپرستان مناطق و روسای شعب استانی بیمه آسیا در پیام های خود اظهار امیدواری کرده اند، با اجرای تدابیر مدیرعامل و همت و تلاش هیات مدیره،معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و کارشناسان مسیر موفقیت بزرگترین بیمه خصوصی کشوردر سال 1399 و سال های پس از آن تداوم یابد.