به گزارش اکونا پرس،
به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی ، مدیرعامل بانک دی در این نشست که با حضور رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمعی از کارکنان بانک به عنوان منتخبین واحدهای مختلف صف و ستاد برگزار شد، ماموریت اصلی اتاق فکر را پشتیبانی فکری و مشاوره ای سیاست گذاران و تصمیم گیران و بهره گیری از خرد جمعی برای تحقق اهداف سازمانی دانست.
کریمی با اشاره به این که تفکر خلاقانه در تمامی سطوح سازمان اهمیت ویژه ای دارد، گفت: اتاق فکر می تواند با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری کارشناسان بانک، ضریب خطای سیاست گذاری و تصمیم گیری را کاهش داده و به صفر برساند تا علاوه بر گره گشایی از مشکلات سازمان، دغدغه ایده پردازی و آینده پژوهی را نیز برطرف کند.
وی با اشاره به چابکی و برخورداری از سرمایه انسانی جوان، خلاق و پویا به عنوان دو امتیاز منحصر به فرد در بانک دی، افزود: باید تلاش کنیم با استفاده مناسب از این فرصت از رویکردهای کلیشه ای در بانکداری فاصله گرفته و با بهره گیری از  نوآوری و خلاقیت، بانک دی را به بانکی خلاق و پیشرو در کشور تبدیل کنیم.
مدیرعامل بانک دی، دستاوردهای چند ماه اخیر بانک دی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بانک در سایه عزم جدی مدیران و با تلاش جمعی همکاران در زمینه های مختلف به نتایج قابل قبولی دست یافته و امیدوارم با تداوم این اقدامات و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن ها به نقاط قوت، اهداف تعیین شده در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یابد و تشکیل اتاق فکر نقش مهمی در تسریع و تسهیل دستیابی به اهداف دارد.
کریمی همچنین با اشاره به این که اکثر سهامداران بانک دی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند گفت: باید تلاش کنیم با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت و ایجاد تمایز در کسب و کار، پاسدار منافع این عزیزان باشیم تا در پیشگاه خداوند و هم وطنان سرافراز شویم.
در ادامه این نشست،رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی تزریق ایده های نو را برای حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای الزامی دانست و گفت: نوآوری و خلاقیت از جمله عواملی هستند که سبب تمایز کسب و کار و زمینه ساز پیشرفت سازمان می شوند و هدف از تشکیل اتاق فکر، فکر سازی، ایده پردازی، پرورش خلاقیت کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت های آن در پیشرفت بانک است. 
مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک دی نیز در این جلسه با اشاره به این که در تشکیل اتاق فکر تلاش شده افراد منتخب از تمامی سطوح سازمان باشند، گفت: انتظار می رود نتایج جلسات اتاق فکر عینی و کاربردی باشد و بتواند به عنوان یک موتور محرک و انگیزه بخش با خلق ایده های نو، بانک را در مسیر تحقق اهداف یاری رساند.
گفتنی است در این جلسه، مهدی پورمهر، دبیر اتاق فکر بانک دی به ارائه توضیحاتی درباره نحوه انتخاب اعضاء، ویژگی های اعضاء ، ضرورت ایجاد ، اهداف و ساختار و فرآیند اجرایی اتاق فکر پرداخت.
احسان فرهنگ رنجبر، احمد قدس الهی، سید عرفان رضوی، علی معمار همدانی، امید سلیمانی، مونا سادات حسینی، مریم زرگر، مسعود نوری دودران، معصومه همت خانلو، نازلی خرامان، انور محمدی، جواد رضازاده، اسماعیل افتخاری، سمیه همتی، مریم خلیلی و جواد افتخاری اعضای مدعو در نخستین جلسه اتاق فکر بانک دی بودند.
❮❯