به گزارش اکونا پرس،

    به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این مراسم که در نخستین ساعات صبح شنبه 25 مرداد 99 و آغاز روز تکریم از بازنشستگان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی، در فضایی صمیمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونان بیمه ایران و اعضای کانون بازنشستگان بیمه ایران به نمایندگی از بازنشستگان معزز شرکت برپا شد، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت، از تلاش­ها و خدمات صادقانه آنان درشکوفائی و اعتلای شرکت قدردانی کرد و افزود: ما باید قدردان و سپاسگزار بزرگان و پیشکسوتانی باشیم که برای نام و آوازه بیمه ایران و بزرگی و عظمت شرکت، بی­وقفه همت نموده­اند و با عشق و علاقه وافر و کار و تلاش همه جانبه در شکوفایی و اعتبار بیمه ایران گام برداشته­اند.

مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: اگر بیمه ایران دارای قدرت و اعتبار و خوشنامی ویژه در صنعت بیمه و نزد مردم ایران است به جهت تلاش صادقانه توأم با عشق و علاقه بزرگان، پیشکسوتان و فرهیختگانی است که درطول سالیان گذشته تاکنون نشان داده­اند و همچنان با علاقه زیاد، رشد و شکوفایی شرکت را همراهی، مشارکت و دنبال می­کنند.

دکتر رضایی با اشاره به سیاست­ها و راهبردهای محوری شرکت در حوزه­های مختلف گفت : رسیدگی فوری به نیازها، مسائل و مشکلات پیش روی بازنشستگان عزیز با رعایت ملاحظات قانونی و بهره­گیری از تمامی ظرفیت­های اداری و مقررات موجود و تلاش ویژه برای رفع موانع و ارائه راهکارهای بهینه در راستای رفاه پیشکسوتان عزیز از سیاست­ها و اولویت­های مهم شرکت تلقی شده و خودمان را برای برطرف نمودن دغدغه­ها و مشکلات احتمالی همکاران بازنشسته و پیشکسوت مقید و متعهد دانسته و تمام تلاشمان را بکار می­گیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین دستاوردهای شرکت و تحلیل آمار عملکرد افزود، خوشبختانه با برنامه­ریزی و شناسایی مسیر صحیح حرکت شرکت در فضای کسب و کار علاوه بر حوزه بیمه­گری در بخش سرمایه­گذاری نیز نتایج ارزشمندی حاصل شده و قطعاً موجب تقویت ساختار مالی و عملیاتی شرکت می­گردد. بگفته دکتر رضایی، رشد قابل توجه در تولید حق­بیمه، کاهش نسبت­های خسارت و بهینه­سازی عملیات بیمه­گری در کنار رشد جهشی و قابل توجه در عملیات سرمایه­گذاری و بازدهی فعالیت­های مرتبط با آن شرایطی را پیش روی بیمه ایران مهیا ساخته که علاوه بر تقویت نقدینگی و محکم نمودن ساختار آن، در ایفای به موقع و سریع تعهدات و پرداخت خسارت­ها قدرت عملیاتی بالایی حاصل شده و توان و ظرفیت ویژه­ای با همت و تلاش همه ارکان شرکت فراهم گردیده است.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با بیان ویژگی­های بازنشستگان و پیشکسوتان شرکت تصریح کرد؛ عشق و علاقه، دلبستگی توام با تلاش و فعالیت صادقانه و دلسوزانه، فضای اخلاقی ویژه ای را در شرکت فراهم نموده که موجب شکوفایی، پیشرفت و اعتبار و خوشنامی بیمه ایران شده است.

دکتر رضائی در پایان برای رسیدگی و پیگیری مستمر درخواست­ها و نیازها و مشکلات بازنشستگان به معاونین و مدیران ذیربط تأکیدات ویژه­ای نموده و ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات ماهانه ضمن بهره­گیری از دانش و تجربیات ارزشمند همکاران بازنشسته و پیشکسوت و کار و تلاش بیشتر تعالی و شکوفایی شرکت تداوم یابد.

آقای مبرقعی عضو هیأت مدیره بیمه ایران نیز در این مراسم با بیان نقش و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان در اعتلای نام و اعتبار بیمه ایران گفت، صنعت بیمه برپایه سرمایه انسانی متخصص و مجرب بعنوان محور اصلی فعالیت­ها در فضای حرفه­ای کسب و کار مطرح بوده و به همین جهت تجربیات ارزشمند نیروهای بازنشسته و پیشکسوت که در طول سالیان متمادی در عرصه کار و تلاش توأم با عشق و علاقه حاصل شده نیاز اصلی کار و فعالیت امروز ماست.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران ضمن تبریک روز بازنشستگان به تمامی همکاران پیشکسوت خاطر نشان کرد؛ تکریم بازنشستگان و بزرگان در سایر سازمانها و نهادها شاید یک رسم و سنت رایج باشد ولیکن در بیمه ایران بعنوان یک نهاد تخصصی انسان محور، تکریم بزرگان و پیشکسوتان شرکت یک ضرورت، نیاز و امر واجب تلقی می شود.

آقای مبرقعی با بیان اینکه شرکت به تجربیات و دانش همکاران پیشکسوت نیازمند است تأکید کرد، وابستگی نیروهای جوان و فعال شرکت به تجارب ارزشمند بازنشستگان و تلاش بیشتر برای بهره­گیری از ظرفیت­های موجود یک ضرورت مهم بوده که در فرآیند یک تعامل و مناسبات حرفه ای و مستمر محقق می شود.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران در پایان با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر برای رفع مسائل و دغدغه های همکاران بازنشسته، ابراز امیدواری کرد با توجه به رویکرد ویژه اعضای هیأت مدیره در مسائل مرتبط با پیشکسوتان و عزم جدی در حل و رفع مشکلات احتمالی، با بهره­گیری از تمامی ظرفیت های قانونی برای تسهیل سازی شرایط و فراهم نمودن ساز و کارهای مرتبط گامهای مهمی بردارند.

در این جلسه همچنین آقایان زاهدنیا و محمدی معاونین مدیرعامل بیمه ایران درخصوص اقدامات و برنامه های حوزه های تحت مدیریت خود جهت بهبود موقعیت بازنشستگان شرکت مطالبی بیان کردند.

در ادامه این نشست ، نمایندگان بازنشستگان بیمه ایران با اظهار خشنودی از توجه عمیق مدیرعامل بیمه ایران به امور رفاهی بازنشستگان شرکت، به بحث و تبادل نظر در باره نیازها وخواسته های بازنشستگان بیمه ایران پرداخته و پیشنهادهایی را به منظور افزایش سطح امور رفاهی بازنشستگان شرکت عنوان کردند.

در خاتمه این مراسم، لوح های تقدیری به بازنشستگان حاضر در جلسه و به نمایندگی از تمامی بازنشستگان بیمه ایران، توسط مدیرعامل و مدیران ارشد حاضر در جلسه تقدیم شد.