به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل لیزینگ گردشگری خبر داد؛

به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، حسن کدخدا گفت: شرکت لیزینگ گردشگری موفق به تحقق بیش از ۷۰ درصدی بودجه در ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه سال جاری شده است.

وی به دستاوردهای  لیزینگ گردشگری در 5 ماهه امسال اشاره کرد و افزود: شرکت در این مدت بیش از 6500 درصد در سود خالص، بیش از 460 درصدی در پرداخت تسهیلات  و حدود 2000 درصدی در تعداد تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل و همچنین بیش از 1000 درصدی سود خالص نسبت به کل سال 98 رشد داشت.

کدخدا همچنین کاهش هزینه ها اعم از مالی و عمومی اداری نسبت به بودجه را از دیگر دستاوردهای شرکت در دوره زمانی ذکر شده بیان کرد.

وی تنوع در حوزه عملیات لیزینگ و ارائه و اجرایی شدن طرح های مختلف را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد و گفت: طرح تأمین مالی برای خرید خودروهای سواری نو و کارکرده، طرح تأمین مالی برایخرید خودروهای سنگین و نیمه سنگین و طرح ارائه تسهیلات خرید کالاهای بادوام در جهت حمایت از خانواده ها از جمله طرح ها است.

کدخدا افزود: طرح ارائه تسهیلات در حوزه تأمین ماشین آلات و تجهیزات اعم از صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و معدنی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و طرح تأمین مالی در حوزه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و طرح تأمین مالی برای خرید دفتر کار، مطب و دفاتر اداری نیز از دیگر طرح هایی است که همگی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار جهش تولید بوده است.

کدخدا ادامه داد: امروزه تسریع در عملیات لیزینگ از مهمترین دغدغه های مشتریان است که با اجرایی شدن لیزینگ الکترونیک این مهم مرتفع خواهد شد. پیاده‌سازی لیزینگ الکترونیک در سال جاری از برنامه های شرکت لیزینگ گردشگری است. 

شرکت لیزینگ گردشگری از شرکتهای گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را بانک گردشگری و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) تشکیل می دهند.