به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" ، مجمع عمومی فوق العاده  این شرکت به منظور افزایش سرمایه با حضور اکثریت سهامداران روز دوشنبه سوم شهریور ماه برگزار شد .

در ابتدای مراسم، با توجه به حضور اکثریت سهامداران، هیات رئیسه انتخاب شد و رییس مجمع ضمن خیر مقدم به سهامداران محترم، رسمیت جلسه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این مجمع که با حضور دکتر صادق رییس هیات مدیره به عنوان رییس مجمع، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره به عنوان منشی، مهدی وهاب پور نماینده گروه مالی ملت و خانم غنی نماینده گروه توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان ناظرین و همچنین نمایندگان بازرس قانونی و بیمه مرکزی ج.ا.ا به صورت حضوری و سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت برخط برگزار شد، افزایش سرمایه شرکت بیمه "ما" از مبلغ 1500 میلیارد ریال به 4000 میلیارد  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است مجمع عمومی فوق العاده  شرکت بیمه "ما"(سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 98/12/26 سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.