به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مجمع عمومی عادی سالیانه و دو مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز(سهامی عام) از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 24 شهریور 1399 در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار می‌شود.

براین اساس، استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398 ، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به سال مالی مذکور و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز است.

همچنین در دو مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز که بلافاصله پس از مجمع عمومی عادی برگزار خواهند شد، افزایش سرمایه شرکت و تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره در دستور کار خواهد بود.

این گزارش حاکی است، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی، سهامداران برای حضور مجازی در این مجمع می توانند در تاریخ 22 شهریور از طریق مراجعه به وب سایت رسمی شرکت بیمه البرز به نشانی  www.alborzinsurance.ir    نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد کاربری مشاهده برخط (آنلاین) مجامع مذکور اقدام کنند.