به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تبریک موفقیت های اخیر بیمه آسیا به شبکه فروش گفت : موفقیت های به دست آمده به دلیل همدلی کارکنان و تلاش شبکه فروش بزرگ و توانمند بیمه آسیاست ؛باید قدر این همدلی و هم یاری را بدانیم و شخصا قدردان زحمات شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا هستم.
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فروش اینترنتی بیمه نامه ها ، اظهار داشت: باید با آمادگی کامل به این موضوع ورود و چالش های موجود در این بخش را به صورت جدی و با مشارکت  شبکه فروش بررسی کنیم.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت نمایندگان در بحث تبلیغات را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد عمل شوند، از ظرفیت های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد و در این خصوص به مدیریت روابط عمومی ابلاغ گردید با برنامه ریزی و هماهنگی با شبکه فروش، در این راستا اقدام کند.
مسعود بادین با تصریح این موضوع که شبکه فروش باید در سود و زیان شرکت خود را سهیم بداند، گفت: فعالیت نمایندگان باید به صورت جدی آنالیز شود و با شناسایی نمایندگان فعال تر، به صورت مناسب و بهتر از آنان حمایت شود.
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر وفاداری نمایندگان ، اظهار داشت : بی تردید در بحث های حمایتی، شرکت از نمایندگان وفادار و متعصب نسبت به بیمه آسیا، به صورت همه جانبه و جدی حمایت خواهد کرد.