به گزارش اکونا پرس،
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، طرح فولاد گستر آتنا در سال 1392 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول در استان ایلام احداث گردید. این طرح در حوزه صنایع فولادی و تولید مقاطع فولادی (HSS) با ظرفیت تولید 450 هزار تن مشغول به فعالیت می باشد.
موضوع مشارکت بانک صنعت و معدن، تأمین مالی طرح فولاد گستر آتنا از محل منابع صندوق توسعه ملی کشور به میزان یک میلیارد و 747 میلیون روپیه هند و نیز از محل منابع داخلی بانک به مبلغ 100 میلیارد ریال و 250 میلیارد ریال از محل منابع بند الف تبصره 18 می باشد که برای 85 نفر به صورت مستقیم و 1300 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.
واحد کوشاب غرب نیز در سال 1390 در شهرک صنعتی شباب واقع در شهرستان چرداول استان ایلام احداث گردید که در حوزه صنایع غذایی با ظرفیت تولید 150 هزار تن در زمینه تولید انواع نوشیدنی و ماءالشعیر مشغول به فعالیت می باشد.
موضوع مشارکت بانک صنعت و معدن جهت تأمین مالی طرح شرکت کوشاب غرب از محل منابع صندوق توسعه ملی کشور به میزان 9 هزار و 560 یورو و نیز از محل منابع داخلی بانک به مبلغ 40 میلیارد ریال است که حاصل آن اشتغالزایی برای 90 نفر به طور مستقیم خواهد بود.
لازم به ذکر است، مبلغ 60 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش جهت تأمین منابع تولید آزمایشی در اختیار شرکت قرار گرفته است و مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از محل منابع بند الف تبصره 18 جهت این طرح، تصویب و در مرحله انعقاد قرارداد می باشد.