به گزارش اکونا پرس،

حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس‌های تلفنی با برخی روسای شعب این بانک اظهار داشت: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ می‌دهد الگویی از بانکداری توسعه‌ای است و تسهیلات پرداختی بانک با رویکرد اجتماعی، ایجاد اشتغال، کاهش محرومیت و رونق تولید صورت پذیرفته است.

وی همچنین افزود: تجربه تکمیل و بررسی پرونده‌های مربوط به تسهیلات طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی موجب گردیده دانش سازمانی مرتبط با بررسی پرونده‌های کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای بزرگ و اثرگذار توسعه‌ای در اقتصاد منطقه‌ای صاحب نقش و جایگاه ویژه‌ای در منطقه جغرافیایی خود گردیده‌اند.

مهدیان بابیان این‌که مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گام‌های توسعه‌ای منطقی پی برده‌اند افزود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با بهره‌گیری از اصول مشتری مداری، به‌ویژه در روان‌سازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در گره‌گشایی از مشکلات مردم پیشگام باشند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفه‌ای گفت: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق اجرای صحیح آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی امکان‌پذیر است و از ظرفیت‌های متعدد قانونی می‌توان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس‌های تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از وضعیت شعب، مشکلات احتمالی و نقطه نظرات همکاران مطلع گردید و توصیه‌هایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.

مهدیان افزود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و ملاقات چهره به چهره با همکاران مهیا نمی‌باشد، تماس‌های تلفنی تا حدی می‌تواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و بررسی مشکلات و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.