به گزارش اکونا پرس،
 به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دبیرخانه این ستاد طی بخشنامه ای اعلام کرد: هرگونه حضور در ساختمان‌های مرکزی شرکت در تهران از این پس برای مدیران، رؤسای شعب و کارکنان با مجوز کتبی مدیریت هماهنگی امور استانها و شعب و همچنین برای شبکه فروش با مجوز کتبی مدیریت امور نمایندگی ها و با اطلاع به دبیرخانه ستاد میسر خواهد بود، این محدودیت ها در استانها از سوی روسای ستادهای استانی اعمال می‌گردد. حراست‌های فیزیکی شرکت ، صرفا با کنترل مجوزها اجازه ورود خواهند داد.
 همچنین دبیرخانه ستاد به مدیران ستادی شرکت اعم از فنی، مالی، اداری، امور شعب، IT، امور نمایندگان و... نیز تاکید کرد با بهره مندی از ابزارهای ارتباطی فراهم شده (اتوماسیون اداری، سیستم ویدیوکنفرانس، واحد S.R.M، تلفن و...) در حداقل زمان ممکن پاسخگوی واحدهای اجرایی و شبکه فروش شرکت باشند تا در ارائه خدمات و سرویس دهی شرکت به مشتریان و‌ بهبود وضع کسب و کار شرکت خللی ایجاد نشود.
 ستاد مدیریت بحران کرونا همچنین برگزاری جلسات با تعداد بیش از ۱۰ نفر را بطور کلی ممنوع و برگزاری جلسات با تعداد کمتر‌ را مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده و نظارت و کنترل لازم توسط بازرسین ستاد در سراسر کشور مجاز نمود.