به گزارش اکونا پرس،

دکتر ایمانی با بیان اینکه امروز پایه و اساس فعالیت هر سازمان و نهاد به ویژه در حوزه اقتصادی مشتریان هستند، گفت: بانک سینا به پشتوانه اعتماد مشتریان گرامی و پیشینه فعالیت ۳۵ ساله در نظام بانکی، امروز در جایگاه مطلوبی قرار دارد و در جهت ارتقا و بهبود این روند به ویژه در تامین رضایتمندی مشتریان عزیز، جدی تر گام برخواهد داشت.

وی افزود: بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش در جهت روانسازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیر حضوری که یکی از ضروریات و بایسته های امروز است، تلاش خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سینا، بهره‌برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران که در فضایی وسیع تر و امکانات بیشتر با تلاش‌ها و زحمات همکاران معاونت ها و مدیریت های زیربط محقق شده را فرصتی مناسب برای خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان عزیز دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد فضای مطلوب فعالیت در ساختمان جدید، انتظار می رود در پایان سال شاهد تحقق اهداف و ارتقاء شاخص‌های عملکردی باشیم.

گفتنی است در این مراسم که با حداقل افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، معاونین مهندسی و پشتیبانی، شعب و مناطق و مدیر منطقه غرب تهران نیز حضور داشتند.

شعبه فاطمی و ساختمان جدید منطقه غرب تهران بانک سینا در خیابان فاطمی غربی، مابین خیابان کارگرشمالی و سیندخت، شماره 220 واقع شده است.