به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی، در نشست هفتگی شورای مدیران این بانک، شیوه‌نامه‌ چگونگی حضور کارکنان صف و ستاد، نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مصون‌سازی و رعایت نکات بهداشتی در دو هفته اول آذر ماه را تبیین کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اجرا شدن ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان در استان‌ها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر  دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک، گفت: شیوه‌نامه مورد نظر در دو هفته اول آذر ماه با توجه به شرایط ویژه کشور از سوی بانک صادرات ایران با جدیت به کار گرفته خواهد شد و تمامی امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی ابراز کرد: نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در شرایط پیش آمده مورد تاکید است.
صیدی با اشاره به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمه‌شب نیز صورت می‌گیرد، گفت: موظف هستیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجاست که وجود نظام بانکی حتی در سخت‌ترین شرایط اهمیت خود را نشان می‌دهد. در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانک‌ها شرایط تعطیلی ندارند و بار زحمات آن عمدتا بر دوش همکاران در شعب است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیت‌های «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» برای کاهش هر چه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد تا خدمات از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پرداخت بانک به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.
صیدی همچنین بر تداوم ضدعفونی کردن شعب، رعایت فاصله اجتماعی و در عین حال تسهیل شرایط مناسب فضای کار کارکنان و نظارت لازم در شعب تاکید کرد.
در این نشست موارد مختلف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از سوی مدیران ارشد بانک برای انتخاب بهترین راهکارها در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان به بحث و بررسی گذاشته شد.

در پایان این نشست مراسم تکریم محمد درودگر، مدیر سابق امور پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران برگزار و از خدمات وی قدردانی شد.​