به گزارش اکونا پرس،

شعبه اروند در محدوده بندری و تجارت دریایی قرار دارد و طبیعی است که با کاهش مبادلات اقتصادی و بازرگانی، این شعبه هم در صدور بیمه نامه با رشد منفی مواجه شد. این شرایط بیشتر در بیمه های مسئولیت، بدنه کشتی و مهندسی دیده می شد، چرا که فعالیت های عمرانی منطقه نیز به شدت کاهش یافته بود.
در چنین شرایط نامطلوبی، شعبه اروند با تمرکز بر سایر رشته ها مانند آتش سوزی، درمان انفرادی و شخص ثالث، توانست عقب ماندگی ها را جبران کرده و از بحران به سلامت عبور کند.
به طور کلی می توان گفت که کرونا اثر چندانی بر عملکرد شعبه نداشت. پس از تکانه های ابتدایی، در ماه های تیر و مرداد شرایط بهتر شد و در شهریور ماه نیز اوضاع تقریبا به روال عادی بازگشت.
شعبه به طور ماهیانه درصد تحقق پرتفوی پیشنهادی را رصد و این موضوع را به همه نماینده ها ابلاغ کرده است. سهم هر نماینده از پرتفو تعیین شده و این موضوع به طور جدی پیگیری می شود. هر سه ماه یک بار نیز نشستی فراگیر با حضور مدیران شعبه و نمایندگان برگزار می شود تا شرایط بررسی و عقب ماندگی های احتمالی جبران شود.
همچنین اکنون فضا برای ارائه خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری و نیز بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده زیادتر شده است، بنابراین اگر شورای فنی روند کنونی را ادامه دهد، ما نیز از ظرفیت به وجود آمده استفاده می کنیم تا به اهداف تعیین شده توسط شرکت برسیم.
خوشبختانه معاونت فنی و شورای فنی شرکت در زمینه اصلاح نرخ بیمه های بدنه، آتش سوزی و حوادث فعالیت بسیار خوبی را آغاز کردند و این اقدام به افزایش فروش بسیار کمک کرد. به نظر می رسد این روند باید در مورد سایر رشته ها هم انجام شود تا بتوان پرتفوی پیشنهادی برای سال جاری را محقق کرد.

 

عبدالمجید عقیلی، مدیر منطقه جنوب