به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی بانک تجارت متن پیام رضا دولت آبادی به این شرح است:

در بیان اهمیت و جایگاه بسیج اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل کافی است که فرمودند: بسیج لشگر مخلص خداست و ای کاش من هم یک بسیجی بودم. بسیج در سال های عمر پر برکت خود و در مقاطع مختلف اثبات کرده که توجه به فرهنگ بسیجی می تواند پله ترقی کشور باشد.
امروز در همه عرصه ها از جهاد و ایثار،ساختن و آبادانی،علم و دانش و از همه مهمتر دفاع از ارزش ها رد پایی از تفکر بسیجی نمایان است و بسیج به واژه ای نام آشنا در تاریخ چهار دهه اخیر ایران مبدل شده است.
وظیفه و مسئولیت امروز بسیج کمتر از دوران دفاع مقدس نیست. نگاه ژرف نگر حضرت امام در صدور فرمان تشکیل بسیج نه فقط برای دفاع از کیان ایران بلکه سفارش ابدی برای اتحاد مردم بود که در قامت بسیج نمایان می شود.
براستی که امروز کارکنان خدوم و عاشق شبکه بهداشت و درمان واژه بسیج را معنایی دوباره بخشیدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی عاشق شهید حاج قاسم سلیمانی،بسیجیان شهید راه خدمت، غیور مردان و زنان شبکه بهداشت ودرمان و همکاران عزیزم در شبکه بانکی بویژه شهدای بانک تجارت فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون شما عزیزان را در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس اسلامی از خداوند بزرگ مسألت دارم.
 
 رضا دولت آبادی