به گزارش اکونا پرس،

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ضمانت‌نامه‌های صادره بانک در استان خوزستان را به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد ریال اعلام نمود.

ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان خوزستان، ضمن بررسی عملکرد استان اظهار داشت: بسترهای موردنیاز جهت فعالیت بانکی توسط همکاران به نحو مناسب فراهم گردیده است و ازاین‌رو عملکرد شعب استان خوزستان روند مطلوب و رو به رشدی را دنبال می‌کند.

وی به پرداخت ۳۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات طی هشت ماه نخستین سال ۹۹ اشاره نمود و در ادامه افزود: ارزش ضمانت‌نامه صادره شعب در این استان طی این دوره به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که حدود ۹ درصد ضمانت‌نامه‌های صادره در سطح کشور را شامل می‌شود.

شیخ‌زاده تلاش همکاران استان خوزستان در تجهیز منابع ارزان‌قیمت را موردبررسی قرارداد و افزود: ۴/۵ درصد منابع رده ارزان‌قیمت بانک در این استان تجهیز گردیده است، ضمن آنکه عملکرد استان در اعطای تسهیلات حمایتی و توسعه‌ای به ویژه تسهیلات جبران خسارت سیل، قابل‌توجه بوده است.

امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: استان خوزستان در تحقق درآمدهای مشاع فراتر از برنامه عمل نموده است و همچنین وضعیت مطالبات استان در سطح معقولی مدیریت شده است.

جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان ضمن تبیین عملکرد شعب زیرمجموعه گفت: همکاران استان از تمامی فرصت‌ها برای تجهیز بهینه منابع، اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان و پرداخت تسهیلات عمومی بهره جسته‌اند و انتظار می‌رود استان در کلیه شاخص‌های عملکردی به سطح مطلوبی دست یابد.

در این جلسه تعدادی از روسای شعب ازجمله کیانپارس اهواز، خرمشهر، شادگان و شوش در خصوص نحوه عملکرد و راهکارهای موج