به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در جلسه ای که با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل، دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیر منابع و عضوهیات مدیره، خدابخش، یاقوتی از شرکت صنایع شیر ایران و مهدی مهدوی مدیرعامل، مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، مهدی فروتن مدیر پروژه صنایع شیر و حسن آقایی مدیر توسعه بازار و امور بیمه گذاران، تفاهم نامه همکاری بیمه ای به امضا رسید.
عبداله قدوسی گفت، شرکت صنایع شیر ایران که هم اکنون با برند پگاه در میان عموم مردم شناخته می‌شود، 7دهه پیش و در سال ۱۳۳۳ نخستین کارخانه شیر پاستوریزه ایران بود که با هدف کمک به بهداشت و تغذیه مردم و توسعه صنعت دامپروری کشور با ظرفیت ۴۵ تن در روز تاسیس شد.
قدوسی پس از ارائه اهداف، ماموریات‌ها و چشم‌اندازهای شرکت صنایع شیر ایران تاکید کرد با توجه به اینکه اکثر بیمه شدگان این شرکت از قشر زحمتکش جامعه هستند، از سرمد خواست، بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن انجام شود.
مهدی مهدوی با تاکید بر ارائه بهترین خدمات سرمد در کمترین زمان ممکن برای تمامی بیمه گذاران مخصوصا شرکت صنایع شیر ایران، ضمن تشریح دستاوردهای بیمه سرمد و خدمات به روز این شرکت در حوزه بیمه‌گری گفت: ما در دو سال گذشته مشتریان بزرگی را جذب کرده‌ایم و امروز افتخار می‌کنیم که مدیران شرکت صنایع شیر ایران هم با حسن اعتمادی که به مجموعه بیمه سرمد دارند به جمع مشتریان ما پیوستند.
در ادمه کاتب افزود شاید بیمه سرمد، قدمت بعضی شرکت‌ها را نداشته باشد، اما نیروی جوانی که در بیمه سرمد وجود دارد، برای کار، انگیزه بالایی دارند و این وجه تمایز ما با شرکت‌های دیگر و برگ برنده ماست، ما شرکت جوانی هستیم و با استفاده از همین روحیه جوانی توانسته‌ایم این سال‌ها در بسیاری از بخش‌ها، پابه‌پای شرکت‌های باسابقه صنعت بیمه حرکت کنیم و در بعضی از بخش‌ها نیز از آنها جلو بیفتیم.
رئیس هیات مدیره سرمد اشاره‌ای هم به کارنامه موفق سرمد در دو سال گذشته کرد و گفت: هم از لحاظ سودآوری و هم کسب سهم از بازار، بالاتر از برنامه استراتژیک شرکت عمل کردیم و امیدواریم امسال 1.7 درصد از بازار صنعت بیمه را کسب کنیم.