به گزارش اکونا پرس،

حال یک سال است که از آسمانی شدن و در آغوش کشیدن روح مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس توسط ارواح طیبه شهدا می‌گذرد، ولی هنوز نام و یاد آن‌ها و رشادت، حماسه‌های بی‌بدیل و جوانمردی‌شان مانند چراغ راهی پرفروغ موجب روشن ماندن و افزایش حرارت قلب‌های تشنه آزادی‌خواهان جهان، بیداری قلب‌های خفته جهانیان و منزوی شدن تجاوزگران شده است.
این جنایت ددمنشانه نه تنها آروزی دیرینه و خیال خام بر زمین انداختن پرچم مقاومت و مبارزه در میان مردم ایران را محقق نکرد بلکه ملت ایران علم جهاد و مقاومت را راسخ‌تر از قبل بر دوش ‌کشدیدند و با تقویت روحیه مقاومت و وحدت و انسجام اجازه ندادند خون سردار دل‌ها و پاسداران شجاع امنیت ایران پایمال شود. شهادت رادمرد صیانت از کیان امت اسلامی ومدافع محرومان و مظلومان جهان، مسیر جهاد و راه و رسم مقاومت و ظلم ستیزی در سراسر جهان را بیش از پیش گسترش داد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد موجی خروشان در جبهه مقاومت خواهیم بود.
امید است خداوند متعال آن عزیزان سفر کرده را که سراسر عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و عشق و ارادت به اهل‌بیت علیهم السلام سپری کرده بودند را در نعیم مقیمش سکنی گزیند.