به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، دکتر شیری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس این مرکز گفت: کنترل و نظارت از ارکان مهم مدیریت در نظام اداری و شبکه بانکی کشور بوده و با توجه به‌ضرورت بهبود سلامت اداری، اهمیت امانت‌داری، نهادینه کردن پاسخ‌گوئی شایسته به خواسته‌های مشتریان، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بازرسی و نظارت مطابق با فرآیندها و الگوهای پذیرفته‌شده ضروری می‌نماید.
وی با اشاره به کسب برترین رتبه از نظر شفافیت عملکرد توسط پست‌بانک‌ایران در میان بانک‌های دولتی، افزود: با توجه به کنترل، دیده‌بانی و پایش مستمر فعالیت‌ها، برنامه‌های عملیاتی و انضباط مالی، خوشبختانه صورت‌های مالی بانک شفاف و مطلوب است.
در ادامه این جلسه، رضوانی‌پور ضمن قدردانی از فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه نظارت و بازرسی و صیانت از حقوق شهروندی، بر تلاش دوچندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده برای حفظ حقوق همه ذینفعان اعم از مشتریان، سهامداران، کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی روستایی تأکید کرد.
جمال مقصودی، مدیر امور نظارت و حقوقی پست‌بانک، در این جلسه، گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر بانک درزمینه بازرسی‌، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارائه کرد.
گفتنی است در این جلسه عباس پیرایی، رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مسعود مهدوی سعیدی، رئیس اداره کل اعتبارات، ارزیابی و نظارت بر طرح‌ها نیز حضور داشتند.