به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اغلب ما از ضرورت بیمه آگاهیم. می‌دانیم که بیمه انواعی دارد و وجوه مختلفی از زندگی ما را در برمی‌گیرد. با این حال شرایط تورمی باعث شده بسیاری از مردم نتوانند حتی خود را تحت پوشش برخی از بیمه‌های ضروری‌تر درآورند.
در راستای حل کردن این مشکل، بانک مهر ایران در چارچوب حمایت از کالای ایرانی، طرح پرداخت تسهیلات بیمه را با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای اجرا کرده است. این طرح که به تأیید واحدهای نظارتی بانک مرکزی رسیده، با استقبال تعداد زیادی از هموطنان نیز روبرو شده است.
یک نمونه از اجرای این طرح، مربوط به رانندگان تاکسی و اتوبوس بود. پیش از این بانک مهر ایران، یک شرکت بیمه‌ای و اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه وام قرض‌الحسنه پوشش‌های بیمه‌ای امضا کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون ریال در حوزه تاکسیرانی و تا سقف ۶۰ میلیون ریال در حوزه اتوبوسرانی، تسهیلات قرض‌الحسنه صفر درصدی پرداخت می‌کند.
اهمیت دریافت این تسهیلات از این جهت است که هر چند تأمین هزینه‌ بیمه‌های تکمیلی مختلف برای رانندگان سخت است، اما نداشتن این بیمه‌ها، در صورت بروز حادثه موجب هزینه‌های سنگین‌تر می‌شود.