به گزارش اکونا پرس،

در این جلسه که با حضور معاون مهندسی و پشتیبانی، مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و حراست و مشاور مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا، فرماندار دشتی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر، مدیران آموزش و پرورش و همچنین فرماندهان بسیج سازندگی سپاه دشتی و تنگستان برگزار شد؛ زمینه‌های تسریع مشارکت و همکاری بانک سینا در توسعه زیرساخت های آموزشی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه، حمیدرضا ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا رسالت اجتماعی این بانک را به موازات رسالت ها و ماموریت های استراتژیک آن در زمینه سودآوری با اهمیت خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای بانک سینا در جهت ایفای مسئولیتهای اجتماعی قابل توجه بوده و آثار و برکات آن در روند فعالیت‌های بانک قابل مشاهده است.
وی افزود: این بانک در جهت نقش‌آفرینی بیشتر در رونق اقتصاد و به منظور کمک به رفع کاستی ها با جدیت اقدام خواهد کرد.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم اظهار داشت: این بانک هم راستا با ماموریت ها و رسالت اجتماعی بنیاد مستضعفان، توجه به خانواده‌های کم برخوردار و حضور در مناطق روستایی را جزو اولویت های کاری خود قرار داده است.
منصور شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: بانک‌سینا تجربیات خوبی از ساخت 2 مدرسه در منطقه قلعه‌گنج و رمشک استان کرمان کسب کرده که در پیشبرد فعالیت ها در استان بوشهر موثر خواهد بود.
وی گفت: بانک سینا پیشتر نیز اقدامات متعددی را در حوزه مسئولیت های اجتماعی به انجام رسانده که کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در 7 استان آسیب دیده از کرونا، اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و مراکز بهداشت مناطق روستایی، اهدای ۲۵۰ دستگاه دستگاه تبلت به دانش آموزان مددجوی سازمان بهزیستی و تهیه و توزیع ۳۸۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان از جمله اهم این اقدامات در ماههای اخیر می باشد.