به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسمی که روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری بین مدیران ارشد این شرکت و شعبه اهواز بیمه دانا در محل شرکت کشت و صنعت خاورمیانه برگزار شد، کارکنان این شرکت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی بیمه دانا قرار گرفتند.

در این نشست همچنین شرکت کشت و صنعت خاورمیانه به طرح سراسری مهردانا پیوست تا از این پس از خدمات و تسهیلات ناشی از این طرح بیمه‌ای برخوردار شود.

در ادامه جلسه، ضمن تقدیم نمادین بیمه نامه درمان تکمیلی به مدیر عامل شرکت کشت و صنعت خاورمیانه، آقای جان قربان، مدیرعامل این شرکت طی سخنانی اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت خاورمیانه از شرکت‌های تازه احیا شده و دارای نیروهای جوان است که برای فعالیت‌های خود و احساس امنیت و آرامش کارکنان، نیازمند انواع بیمه نامه‌های بازرگانی است.

وی ابراز امیدواری کرد تا بیمه دانا با ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای، کارکنان این مجموعه را در ادامه فعالیت‌های خود یاری و دلگرم کنند.

در ادامه این نشست، آقای محسنی فر رئیس شعبه اهواز بیمه دانا، ضمن بیان این موضوع که یکی از شاخص‌های  توسعه یک کشور میزان ضریب نفوذ بیمه‌ای است، آمادگی این شعبه را جهت حمایت همه جانبه از شرکت کشت و صنعت خاورمیانه و افزایش رفاه پرسنل با افزایش مراکز آنلاین ارائه خدمات پزشکی و تسریع در ارائه پرداخت‌ها اعلام کرد.