به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در شماره ۱۴۹ این نشریه که ویژه بهمن و اسفندماه سال جاری منتشر شده است، مطالب متنوع و گوناگونی از اخبار و رویدادهای خبری بیمه دانا و صنعت بیمه به چشم می‌خورد.

مطالب محوری شماره جدید عصردانایی با عنوان «بیمه دیجیتال» است که نوید دهنده ورود شرکت بیمه دانا به عصرجدید خدمت‌رسانی است که با راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند مدیریت اسناد شعب «ساماش» کلید زده شده است.

ساماش در واقع آغازی بر یک تحول بزرگ در بیمه دانا و صنعت بیمه کشور به شمار می‌رود که در نهایت به حذف کاغذ، تامین داده و کاهش تقلب و تخلف در صنعت بیمه منجر خواهد شد.

الزامات بیمه دیجیتال نیز سرمقاله این شماره عصردانایی است که الزامات بیمه دیجیتال و ضرورت تغییرات جدید در مدل‌های کسب و کار را تبیین می‌کند.

چشم انداز بیمه دانا در برنامه ۱۴۰۰، نقش و جایگاه بیمه در رفع فقر و محرومیت، سال ۱۴۰۰، نقطه عطف بیمه دانا، تداوم حضور دانا در جمع یک صد شرکت برتر، افتتاح شعب جدید در کشور، کمک‌های مالی به رانندگان حمل و نقل جاده‌ای و تجلیل از نمایندگان برتر و بازنشستگان شعب و شبکه فروش، از سایر سرفصل‌ها و مطالب محوری شماره جدید عصردانایی محسوب می‌شود.

در شماره ۱۴۹ همچنین مطالب دیگری شامل کسب رتبه نخست انتشار اخبار تولیدی صنعت بیمه توسط روابط عمومی بیمه دانا، گفتگو با نمایندگان برتر شعب و شبکه فروش، باشگاه هزار میلیاردی‌ها، تحقق استراتژی فروش و توسعه بازار؛ دستاورد طرح مهر دانا، منتشر شده است.

عصردانایی نشریه تحلیلی، خبری و اطلاع‌رسانی است که به مدیر مسوولی مجید ملازاده و سردبیری شهراد اثنی‌عشری توسط روابط عمومی بیمه دانا منتشر می‌شود.