به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، طی این مدت، رشته شخص ‌ثالث و سرنشین 36درصد، بیمه درمان 18درصد و بیمه‌های زندگی 15درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌ است.

لاله کریمی گفت: در طی این دوره رشته‌های هواپیما، باربری، کشتی، بدنه و مهندسی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 722درصد، 120درصد، 97درصد، 93درصد و 77درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد فروش را در میان رشته‌های گوناگون بیمه‌ای داشته ‌است.

وی خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران را در سال 1399 مبلغ 20هزار و597میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین 37درصد، سهم بیمه درمان 25درصد و سهم بیمه‌های زندگی 16درصد از این پرداخت خسارت‌ها بوده‌ است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر اظهارکرد: تمدید مجوز قبولی اتکایی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، توسعه و کسب سود در این بخش، حضور بیمه کوثر برای چهارمین سال متوالی در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای پنجمین سال متوالی، رشد 45درصدی حق‌بیمه تولیدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته، درآمد یک‌هزارو510میلیارد ریالی از سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش رضایت بیمه‌شدگان از اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در این سال بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: بی‌شک، این دستاوردها حاصل حمایت، تلاش و همکاری گروهی همه همکاران بیمه کوثر تحت مدیریت موفق مدیرعامل شرکت بوده‌ است.