به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در ابتدای این نشست که به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه همکاران، از تلاش و جدیت پرسنل شعب و ستاد در سال 1399 تقدیر کرد.

وی با اشاره به رشد 36 درصدی حق بیمه تولیدی و کاهش نسبت خسارت در سال گذشته افزود: خوشبختانه با نهادینه شدن روحیه کارمحوری در بیمه سینا موفقیت‌های بسیاری حاصل شده که حتما در سال جدید نیز استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه سینا در خصوص تقویت ذخایر و سرمایه گذاری‌ها در سال99 برای استحکام بنیه مالی شرکت گفت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای مدیریت و هدایت نقدینگی صورت گرفت که خوشبختانه منافع زیادی را نصیب مجموعه کرد.

وی با اشاره به لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، از واحدهای ستادی خواست تا با حداکثر توان و برنامه‌ریزی منسجم، شعار سال را در کار و فعالیت خود تحقق بخشند.

دکتر جعفری در بخش دیگری از این نشست به تشریح جزئیات بودجه 1400 برای رؤسای شعب پرداخت و گفت: انتظار ما این است که مطابق بودجه ابلاغی و حتی فراتر از آن برای تحقق اهداف سهامداران شرکت به ویژه در راستای رسالت اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنید و از ظرفیت بالای شبکه فروش نیز در این زمینه به نحو شایسته استفاده کنید.

وی توسعه بیمه‌های زندگی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سال جدید دانست و گفت: در حال حاضر سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی ما بیش از متوسط صنعت بیمه است و با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم این سهم قطعاً رشد خوبی خواهد داشت.