به گزارش اکونا پرس،

براساس این گزارش؛ در این بازدیدمعاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیببانی و هیات همراه عملکرد شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار ها علیرضا دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران استان فارس اعلام کرد: بدون شک یکی از مهمترین سرمایه های بانک ایران زمین، پرسنل کوشا، فهیم و با دانش آن است، وی همچنین هدف از سفر استانی خود را درک بهتر مسائل و مشکلات همکاران و توسعه فعالیت ها از طریق منابع انسانی دانستند.

بر اساس این گزارش همچنین دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با تشکر و تقدیر از تلاش‌های همکاران بانک و به ویژه شعب تصریح کرد: همکاران در تمامی مدیریت‌های ستادی در صدد هستند تا مشکلات موجود در شعب را به حداقل کاهش دهند و نظرات و پیشنهادهای مطرح شده را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این دیدارها فتاحی مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش در خصوص ارتقاء شغلی همکاران، بحث رفاهی پرسنل و قدردانی از همکاران بازنشسته مطالبی را عنوان کرد،فتاحی همچنین رسالت اصلی آن مدیریت را ایجاد امنیت شغلی، آرامش و آسایش برای همکاران دانستند.

در پایان حسینی کنارویی مدیریت امور شعب استان ها شرح مختصری از عملکرد استان فارس در سال های گذشته پرداخت و اظهار داشت: استان فارس از با اهمیت ترین استان ها از نظر جایگاه منابع و عملکرد در کلیه زمینه ها است.

کنارویی عملکرد درخشان استان را مرهون نیروی انسانی بسیار با کیفیت دانست و همچنین استفاده از فرصت ها در بهترین زمان ممکن را از نکات حائز اهمیت در پیشرفت سال های گذشته بانک ایران زمین در استان فارس دانسته و ابراز امیدواری کردکه در سال جاری نیز همانند سال های گذشته شاهد عملکردی درخشان از استان فارس در کلیه زمینه ها باشیم.