به گزارش اکونا پرس،

به دنبال کسب جایزه نخست روابط‌عمومی بیمه باران در هشتمین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر صنعت بیمه و جشنواره ستارگان روابط عمومی، مدیرعامل این شرکت از مدیریت روابط‌عمومی و کارشناسان زیرمجموعه تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، بیمه باران در بخش «خلاقیت و نوآوری» در نخستین سال فعالیت خود و در میان تمام شرکت‌های بیمه باسابقه موفق به کسب رتبه نخست جشنواره شد. 

علیرضا هادی در نشستی با حضور مدیران این شرکت، ضمن تقدیر از رامتین حامی‌فرد مدیر روابط عمومی و کارشناسان این واحد، بار دیگر بر ضرورت ارائه راه‌های نوین و کارآمد برای افزایش اثرگذاری و ارتباط موثر با آحاد جامعه تاکید کرد و خلاقیت را کلید اثرگذاری بر افکار عمومی دانست.

رامتین حامی‌فرد در ادامه این نشست، با تشکر از اعتماد و همراهی مدیران ارشد مجموعه اعم از اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل و مدیران سایر بخش‌های بیمه باران، تصریح کرد: روابط‌عمومی به مثابه نبض تپنده سازمان است و مایه مسرت و خشنودی است که هر ساله جشنواره‌ای به منظور تجلیل از فعالان این عرصه برگزار می‌شود. امیدوارم این تشویق و تقدیرها باعث شود روز به روز انگیزه و امیدمان بیشتر شود و با توشه‌ای از دانش و صداقت در کار راه را ادامه دهیم.