به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، ضمن قدردانی از همکاران بابت افزایش نقدینگی و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران، از حاکمیت تیم قوی و یکدست مدیریتی در این شرکت سخن گفت و اظهار داشت: مدل های کسب و کار امروز در بازار متفاوت شده و وجود 77 هزار شبکه فروش در بازار می‌طلبد که نگاه دقیق‌تری به این مقوله داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بستر‌های دیجیتالی موجود در بازار و کاربرد گسترده هوش مصنوعی یکی از چالش‌های اساسی آینده بیمه خواهد بود، ضرورت تغییر نگاه مدیریتی در این حوزه را یادآور شد و افزود: با توجه به این مهم، دستورالعملی با عنوان «نظارت و کنترل»تدوین و ارائه شده که هدف اصلی آن، تغییر نظام سنتی و حرکت به سمت مدل‌های جدید کسب و کار برای جذب بازارهای جدید است.

قائم مقام بیمه دانا، خواستار بهره‌گیری از تخصص مدیران توانمند در اتاق‌های فکر سازمانی شد و افزود: برای ارائه بهترین نوع پوشش بیمه‌ای به بیمه‌گذاران، باید شناخت کامل و دقیقی از مشاغل داشت تا سپس بتوان با بهره‌گیری از آن، نسبت به ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب اقدام کرد.

حسینی، تغییر نگرش به شبکه فروش و استفاده از تئوری‌های جدید کسب و کار را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای موفقیت در کار و پیشبرد کار گروهی، باید مدیر از اشراف کامل اطلاعاتی برخوردار باشد.

وی، پرداخت به موقع خسارت به بیمه‌گذاران را  در جذب بازار و حفظ مشتری مورد تاکید قرارداد.