به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در نشستی با حضور رضا مظفری، رئیس اداره کل آموزش بانک، تاکید کرد: هر نسل از همکاران بانک ملی ایران در بخش های مختلف دارای تجربیات و آموزه های ذی قیمتی هستند که در صورت ثبت و انتقال این آموزه ها به نسل های آتی کارکنان، می توان شاهد جهش کارآیی نیروی انسانی در بانک بود.
وی افزود: نکته مهم این است که در این روند، دانش و تجربه کارکنان به صورت کاربردی منتقل شود و مجموعه دانش و تجربیاتی که جمع آوری می شود، از چنان کارآیی و سهولت دسترسی برخوردار باشد؛ که برای نسل های آتی کارکنان، جاذبه  لازم را داشته و توجه آن ها را برای استفاده از این میراث ارزشمند، برانگیزد.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران تاکید کرد: ضروری است تا تیمی متشکل از کارشناسان خبره و توانا، آموزه ها، دانش و تجربیات همکاران را تجزیه و تحلیل کرده و روند انتقال دانش را به درستی هدایت کنند.
رضا مظفری رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در این دیدار گفت: در پروژه "مدیریت دانش"، ایجاد انگیزه در کارکنان برای انتقال دانش از اهمیت فراوانی برخوردار است. برای این مهم، باید ساز و کار انگیزشی کارآمدی در نظر گرفته شود.
وی افزود: پرهیز از موازی کاری با دیگر بخش های بانک در انتقال تجربیات نیز از مهم ترین محورهایی است که اداره کل آموزش در سر فصل های فعالیت تیم پروژه "مدیریت دانش" قرار داده است.
 در این دیدار مجید دشتی مسئول گروه کارشناسی پروژه "مدیریت دانش"، گزارشی از اقدامات این گروه ارائه کرد.