به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام دکتر ابراهیم کاردگر به شرح زیر است:

روز جمعه 28 خرداد 1400 ، روز حضور و مشارکت حداکثری مردم در «انتخابات سرنوشت ساز» خواهد بود. در این روز، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور) و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد.

ملّت بزرگ و شریف ایران، در طول دوره های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهت صیانت و حفاظت از آرمانهای والای انقلاب و پاسداری از ارکان نظام و ارزشهای آن، همیشه در صحنه انتخابات حضور چشمگیری داشته اند و توطئه ها و دسیسه های استعمارگران خارجی و ایادی مزدورشان در داخل کشور را خنثی و نقش بر آب کرده اند.

ضمن تأکید مجدّد بر حضور گسترده و مشارکت همه جانبه آحاد مردم، به ویژه همکاران ارجمند و نمایندگان محترم شرکت بیمه دانا، در انتخابات پیش رو، لازم است نکاتی را یادآوری نمایم.

- بصیرت افزایی، روشنگری صحیح و منطقی، رعایت اخلاق اسلامی، رعایت شئون و ضوابط اداری، عدم هتک حرمت و حیثیت اشخاص و رعایت عدل و انصاف را سرلوحه فعالیتهای روزمره و امور زندگی خود قرار دهید.

- از مباحث سیاسی بی حاصل و تفرقه انگیز و جانبداری از گروهها و جناح بندی های سیاسی، خودداری فرمایید.

- در ساعات اداری و در محیط اداره، از هرگونه بحث انتخاباتی جانبدارانه و انجام تبلیغات انتخاباتی به نفع گروه یا داوطلب خاص، پرهیز فرمایید.

- علاوه بر حضور در انتخابات و رأی دادن به افراد صالح و شایسته، افراد خانواده، خویشاوندان، دوستان و آشنایان خود را نیز، به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب فرمایید.