به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان،‌ محمدرضا آقاجانی افزود: دارندگان تلفن همراه می تواند از طریق گوشی با ورود به سایت https://di.si24.ir همه امور مربوط به خرید،‌ و مراحل ابتدایی اعلام خسارت بیمه تلفن همراه را به صورت آنلاین انجام دهند.

وی اظهار کرد: این بیمه نامه در قالب سه طرح طلا، پلاتین و الماس در حال ارائه است که در هر کدام متناسب با حق بیمه پرداختی، پوشش های متنوعی ارائه می شود.

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که جبران هزینه های تحمیل شده به بیمه گذار برای تعمیر دستگاه آسیب دیده شامل هزینه های تامین قطعات و هزینه دستمزد مرکز تعمیرات، ‌جبران خسارت کلی تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصصی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک قابل تعمیر نیست و نیز جبران خسارت کلی در اثر سرقت با شکست حرز جزو پوشش های این بیمه نامه است، افزود: در طرح الماس، پوشش سرقت با شکست حرز (مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و درب) از منزل، محل کار و اتومبیل نیز به بیمه گذاران ارائه خواهد شد.

هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه سامان www.si24.ir مراجعه و یا با شماره 8943-021 تماس حاصل فرمایند.